![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb al mijn nieuwe onderdelen om een nieuwe desk top (is school gegeven laptop voor het laatste jaar of zo gebruikt) Na het lezen door alle handleidingen, verzamelde ik gehecht en alle kabels en draaide op de belangrijkste kracht van de poes en drukte op de power knop en er gebeurde niets. Na nader inzien vond ik de LED een van de mobo was knipperen en een heel, en bij gebrek aan een beter woord, klikkend geluid was afkomstig van de PSU. Na deze Ik sprak met een aantal van mijn meer ervaren vrienden computer bouwen en ze stelde een paar dingen. ik eerst de mobo haalde van de zaak en had net de CPU en een stok van RAM en aangesloten in de macht om te zien of het werkt goed en sprong de start pennen (zorg ervoor dat niet het geval was), voor zover ik nog steeds ik heb hetzelfde probleem. Ik zorgde ervoor dat de cpu zat recht en alles was in volledig (zowel de 24-pins connector en de extra 8-pin connector) vanavond krijg ik een multimeter op de psu testen en Dus heeft iemand nog andere suggesties wat te proberen of wat deel kan worden gebroken? (I figuur zijn het mobo of de PSU maar ik heb geen idee) mijn specs zijn: Mobo: ASUS P5N32-E CPU: Intel Core 2 Duo E6750 CPU COR PSU: ANTEC 650W TRIO ATX12V SLI PSU Case: ANTEC NINE HUNDRED ATX ZAAK. RAM: CORSAIR 2GB DDR2-800 XMS2 KIT Videokaart: BFGTECH GF 8800GTS 640MB PCI-E HD: WD 500GB SATA2 harde schijf. Optisch station: SONYBULK SONY 18x DVD + RW Drive |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ofwel een dodgy PSU of bij gebreke daarvan swap het moederbord.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jammer het werkt niet. Dat is een mooie setup.
| |||
| |||
| Het ziet er, met uitzondering van nu zijn een echt dure papiergewicht |
|
| |||
| |||
| niet echt te helpen de situatie, maar dat is een leuk uitziende systeem, zeer vergelijkbaar met de im hopen op te bouwen. Laat me weten hoe je het vinden. Ook, wat het geval is zien? In de foto's lijkt het een lil te groot voor mij |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u vrienden die eigen comps, net lenen een van hun PSU's en probeer het in je eigen!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Router Probleem! Kan geen verbinding Zonder Onbekend Network Security Key. | uselesswithcomputers | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 augustus 2009 02:15 |
| Onbekend probleem | twiggs396 | Algemeen Hardware Chat | 11 | 10 apr 2008 09:28 |
| Nieuwe pc bouwen probleem | EJ101 | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 19:08 |
| Nieuwbouw probleem | keefy | Algemeen Hardware Chat | 5 | De 3 januari 2008 10:20 |
| Mijn eerste PC gebouwd. vraag en het probleem helpen | waxtodonte15 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 15e sep 2007 22:49 |
| Thread Tools | |
| |