![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk min nye deler for å lage en ny bordplate (brukt skolen fått bærbar PC for det siste året eller så) Etter å ha lest gjennom alle manualer, samlet jeg og festet alle kablene og slått på hoved strøm fra puss og trykket på power-knappen og ingenting skjedde. Etter nærmere ettersyn fant jeg LED ene mobo var blinke og en helt, og i mangel av et bedre ord, klikke lyden kom fra PSU. Etter dette snakket jeg med noen av mine mer erfarne PC bygning venner, og de foreslo et par ting. første jeg tok mobo ut av saken og hadde bare CPU og en stokk med RAM og satt i kraft for å se om det fungerte rett og hoppet starten pins (sørg for at den ikke var tilfelle), så langt jeg fremdeles fikk det samme problemet. Jeg gjorde at cpu satt rett og alt var helt (både 24-pinners kontakt og ekstra 8-pins kontakt) kveld jeg få et multimeter for å teste PSU samt So does noen har noen andre forslag til hva vi skal prøve eller hvilken del kunne bli brutt? (I figuren sin på mobo eller psu men jeg har ingen anelse) mine specs er: Mobo: ASUS P5N32-E CPU: Intel Core 2 Duo E6750 CPU COR PSU: Antec 650W TRIO ATX12V SLI PSU Case: Antec Nine HUNDRE ATX Case. RAM: Corsair 2GB DDR2-800 XMS2 KIT Grafikkort: BFGTECH GF 8800GTS 640MB PCI-E HD: WD 500GB SATA2 harddisk. Optisk stasjon: SONYBULK SONY 18x DVD + RW-stasjon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enten en dodgy PSU eller mislighold som swap hovedkortet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Synd det ikke fungerer. Det er et fint oppsett.
| |||
| |||
| den ser pen, bortsett fra nå dens en veldig dyrt Papirvekt |
|
| |||
| |||
| egentlig ikke hjelpe situasjonen, men dvs en fin ser systemet ligner på en im håper å bygge. La meg vite hvordan du finner den. Og hva tilfellet liker? På bildene ser det ut en LIL for store til meg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har venner som eier comps, bare låne en av sine PSU og prøve det på din egen!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Router problem! Kan ikke koble Uten et ukjent Network Security Key. | uselesswithcomputers | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 16 august 2009 02:15 |
| Ukjent problem | twiggs396 | General Hardware Chat | 11 | 10 april 2008 09:28 |
| Ny pc bygge problem | EJ101 | General Hardware Chat | 12 | 22 mars 2008 19:08 |
| Nybygg problem | keefy | General Hardware Chat | 5 | 3 januar 2008 10:20 |
| Min første PC-bygger. spørsmålet og problemet hjelp | waxtodonte15 | General Hardware Chat | 3 | 15nde sep 2007 22:49 |
| Thread Tools | |
| |