![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello there, har jeg for nylig bygget en ny pc, ECS GeForce bundkort Socket AM2 AMD Athlon 64 CPU 4000 Dual Core 2GB RAM 250GB SATA HDD Jeg er færdig med at bygge, og jeg er klar til at installere Windows Vista, men jeg får en besked mundheld "NTLDR mangler". Hvis jeg starter fra vista cd'en starter installationen og så får jeg en blå skærm. Kan nogen hjælpe mig, da dette er min 1:a pc-bygger Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er den blå skærm fejlmeddelelse?
| |||
| |||
| det siger om NTLDR mangler fra system 32. men harddisken shouldnt selv har et system 32. dens forvirrende |
|
| |||
| |||
| Det lyder som om den forsøger at starte op fra din harddisk i stedet for cd-drevet. Har du dobbelt kontrolleret din BIOS-indstillinger for startdrevet bestilling? Kontroller, at dit cd-drev virker og er opført i bios, som det synes at være uden om det. Kontroller dine kabler / tilslutninger på drev og mobo. Også .... er dette et nyt forsøg? .... dvs nye ud af boksen, eller har den været brugt tidligere? Dette er ikke en dual boot oprettes af enhver chance med XP? |
|
| |||
| |||
| dens en brugt, men formateret harddisk. dens ikke uden om cd-drevet, da det begynder at indlæse vista før den blå skærm siger om NTLDR. |
|
| |||
| |||
| Nå .... det synes at være at afbryde, hvad det gør på den cd-drev og går videre til næste startdrevet, og derfor NTLDR besked. Dette kunne være en dårlig drev eller kabel eller eventuelt en dårlig / ulæselig CD |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Build 70% Complete (billeder) | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 18 august 2009 02:12 |
| Tingene er nødvendige for at opbygge egen PC | Thunderer | General Hardware Chat | 2 | 1 april 2008 04:54 |
| My First Byg er færdig! | jas98235 | General Hardware Chat | 14 | 26 marts 2008 12:06 |
| Ny bygge hjælpe behov | Ken.p | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2007 04:24 |
| Guide behov for fuldstændig formatere og geninstallere pleease!! | shroomo | General Software Chat | 3 | 6. maj 2007 16:30 |
| Thread Tools | |
| |