mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ny Computer Issue, bistand please!

Reply

Thread Tools
Old 4 januar 2008, 20:52
Ny Medlem Gruppen

Default Ny Computer Issue, bistand please!

Hej alle, ny i fora .. håbede nogle af jer kan hjælpe mig .. her går ..

Nå, bare fået en ny sag sammen med nogle andre ting. Put det hele sammen, installeret Windows på harddisken osv. Når jeg forsøger at starte op, det holder bare gå tilbage til skærmen, hvor der står ..

"Vi beklager, men din computer ikke starte korrekt, etc etc

Vælg en indstilling:
Fejlsikret tilstand
Fejlsikret tilstand w / etc

Start Normalt "

Tja, jeg har prøvet mange forskellige muligheder og de alle genstarte den, og det samme sker.

Specs:
Logysis Clear Acrylic sag
AMD Athlon XP 3500 +
EVGA K8-NF41 Bundkort
1GB RAM
80 GB Western Digital HDD
Nogle cd-drev
NVIDIA GeForce 7300GT

Virkede som en anstændig installere indtil dette skete. Ethvert forslag værdsat!

- Ethor
Old 4 januar 2008, 21:21
Medlem Gruppen

Hvad med at geninstallere Windows.
Old 4 januar 2008, 21:23
Ny Medlem Gruppen

Ja, jeg prøvet det, på det samme drev, og alle, stadig samme emne, er jeg i øjeblikket formatering på en gammel harddisk jeg har, vil forsøge at installere det på, at en, måske er det den Harddisk Jeg fik. Ved ikke, hvad der ellers kunne det være hardware klogt. Nr. bipper eller koder, bare bliver ved med at få at skærmen.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brug for en vis bistand om Opsætning Min Nybyggeri Daffypuck Windows-operativsystemer 3 22 august 2009 08:24
Computer starter ikke! PS Issue? Mager Cases & Strømforsyninger 2 13 oktober 2008 03:35
Ny computer bygge brug for nogle bistand Lewis General Hardware Chat 4 8 oktober 2008 14:26
Brug for hjælp solotekk Digital Imaging & Printere 5 1 juni 2008 00:16
Computer Genstart Issue PewterScreaminMach General Software Chat 6 26 marts 2008 09:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.