![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, ny i fora .. håbede nogle af jer kan hjælpe mig .. her går .. Nå, bare fået en ny sag sammen med nogle andre ting. Put det hele sammen, installeret Windows på harddisken osv. Når jeg forsøger at starte op, det holder bare gå tilbage til skærmen, hvor der står .. "Vi beklager, men din computer ikke starte korrekt, etc etc Vælg en indstilling: Fejlsikret tilstand Fejlsikret tilstand w / etc Start Normalt " Tja, jeg har prøvet mange forskellige muligheder og de alle genstarte den, og det samme sker. Specs: Logysis Clear Acrylic sag AMD Athlon XP 3500 + EVGA K8-NF41 Bundkort 1GB RAM 80 GB Western Digital HDD Nogle cd-drev NVIDIA GeForce 7300GT Virkede som en anstændig installere indtil dette skete. Ethvert forslag værdsat! - Ethor |
|
| |||
| |||
| Hvad med at geninstallere Windows. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg prøvet det, på det samme drev, og alle, stadig samme emne, er jeg i øjeblikket formatering på en gammel harddisk jeg har, vil forsøge at installere det på, at en, måske er det den Harddisk Jeg fik. Ved ikke, hvad der ellers kunne det være hardware klogt. Nr. bipper eller koder, bare bliver ved med at få at skærmen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for en vis bistand om Opsætning Min Nybyggeri | Daffypuck | Windows-operativsystemer | 3 | 22 august 2009 08:24 |
| Computer starter ikke! PS Issue? | Mager | Cases & Strømforsyninger | 2 | 13 oktober 2008 03:35 |
| Ny computer bygge brug for nogle bistand | Lewis | General Hardware Chat | 4 | 8 oktober 2008 14:26 |
| Brug for hjælp | solotekk | Digital Imaging & Printere | 5 | 1 juni 2008 00:16 |
| Computer Genstart Issue | PewterScreaminMach | General Software Chat | 6 | 26 marts 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |