![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, uusi foorumeilla .. toivoi jotkut teistä voisivat auttaa minua .. tässä menee .. No, juuri uuden tapauksessa yhdessä joitakin muita asioita. Laita se kaikki yhdessä, Installed ikkunat HDD jne. Kun yritän käynnisty, se pitää vain menee takaisin ruudun, jossa lukee .. "Olemme pahoillamme, mutta tietokone ei käynnisty kunnolla, jne. jne. Valitse vaihtoehto: Vikasietotila Vikasietotila w / etc Käynnisty normaalisti " No, olen yrittänyt monia vaihtoehtoja ja ne kaikki käynnistä se ja sama asia tapahtuu. Tiedot: Logysis Vapaa Akryyli asia AMD Athlon XP 3500 + EVGA K8-NF41 emolevy 1 Gt RAM-muistia 80GB Western Digital HDD Kaikki CD-Drive Nvidia GeForce 7300GT Vaikutti ihmisarvoisen asentaa kunnes tämä tapahtui. Kaikki ehdotukset appreciated! - Ethor |
|
| |||
| |||
| Entä uudelleenasentamistoiminnot ikkunat. |
|
| |||
| |||
| Joo, olen kokeillut sitä, samalla Drive ja kaikki vielä samasta aiheesta, olen tällä hetkellä muotoilu vanha kovalevy Olen menossa yrittää asentaa sen, että yksi, ehkä se on Hard Drive sain. Etkö tiedä, mitä muuta se voisi olla laitteisto viisasta. Ei piippausta tai koodeja, vain pitää saada että näyttö. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua perustaa My New Build | Daffypuck | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 22 elokuu 2009 08:24 |
| Tietokone ei käynnisty! PS Issue? | Laiha | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 13. lokakuu 2008 03:35 |
| Uusi tietokone rakentaa tarvitsevat jonkin verran apua | lewis | Rautatavaran Chat | 4 | 8. Lokakuu 2008 14:26 |
| Tarvitsetko apua | solotekk | Digital Imaging & Tulostimet | 5 | 1st Jun 2008 00:16 |
| Tietokone käynnistetään Issue | PewterScreaminMach | General Software Chat | 6 | 26. Maaliskuu 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |