mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Uitgifte nieuwe computer, hulp please!

Reply

Thread Tools
Old 4 januari 2008, 20:52
Nieuw Lid Fractie

Default Uitgifte nieuwe computer, hulp please!

Hey iedereen, die nieuw zijn op de forums .. hoopte dat sommigen van u zou kunnen helpen me .. hier gaat ..

Nou, net een nieuwe zaak, samen met enkele andere dingen. Doe alles samen, de installatie van Windows op de vaste schijf, enz. Als ik probeer op te starten op, het blijft gewoon terug te gaan naar het scherm waar het zegt ..

"Het spijt ons, maar uw computer niet goed opstart, etc etc

Kies een optie:
Veilige modus
Veilige modus w / etc

Start Normaal "

Nou, ik heb geprobeerd veel opties en ze allemaal opnieuw starten en hetzelfde gebeurt.

Specificaties:
Logysis Clear Acrylic Case
AMD Athlon XP 3500 +
EVGA K8-NF41 Motherboard
1GB RAM
Western Digital 80GB HDD
Sommige CD-Drive
Nvidia GeForce 7300GT

Leek een fatsoenlijk installeren totdat dit gebeurd is. Eventuele suggesties op prijs gesteld!

- Ethor
Old 4 januari 2008, 21:21
Lid Fractie

Hoe zit het opnieuw installeren van Windows.
Old 4 januari 2008, 21:23
Nieuw Lid Fractie

Ja, ik probeerde het, op dezelfde drive en al, nog steeds hetzelfde probleem, ik ben momenteel opmaak op een oude harde schijf heb ik ga proberen en installeer het op dat een, misschien is het de harde schijf ik heb. Weet niet wat ik anders zou kunnen worden hardware verstandig. Nr. piept of codes, maar krijg steeds dat scherm.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Some Bijstand op het opzetten van mijn Nieuwbouw Daffypuck Windows besturingssystemen 3 22 augustus 2009 08:24
Computer start niet! PS Issue? Skinny Cases & Power Supplies 2 13 okt 2008 03:35
Nieuwe computer bouwen nodig bijstand lewis Algemeen Hardware Chat 4 8 okt 2008 14:26
Hulp nodig solotekk Digital Imaging & Printers 5 De 1 juni 2008 00:16
Herstart de computer Issue PewterScreaminMach Algemene programmatuurnoot Chat 6 26 mrt 2008 09:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.