![]() |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen, die nieuw zijn op de forums .. hoopte dat sommigen van u zou kunnen helpen me .. hier gaat .. Nou, net een nieuwe zaak, samen met enkele andere dingen. Doe alles samen, de installatie van Windows op de vaste schijf, enz. Als ik probeer op te starten op, het blijft gewoon terug te gaan naar het scherm waar het zegt .. "Het spijt ons, maar uw computer niet goed opstart, etc etc Kies een optie: Veilige modus Veilige modus w / etc Start Normaal " Nou, ik heb geprobeerd veel opties en ze allemaal opnieuw starten en hetzelfde gebeurt. Specificaties: Logysis Clear Acrylic Case AMD Athlon XP 3500 + EVGA K8-NF41 Motherboard 1GB RAM Western Digital 80GB HDD Sommige CD-Drive Nvidia GeForce 7300GT Leek een fatsoenlijk installeren totdat dit gebeurd is. Eventuele suggesties op prijs gesteld! - Ethor |
|
| |||
| |||
| Hoe zit het opnieuw installeren van Windows. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik probeerde het, op dezelfde drive en al, nog steeds hetzelfde probleem, ik ben momenteel opmaak op een oude harde schijf heb ik ga proberen en installeer het op dat een, misschien is het de harde schijf ik heb. Weet niet wat ik anders zou kunnen worden hardware verstandig. Nr. piept of codes, maar krijg steeds dat scherm. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Some Bijstand op het opzetten van mijn Nieuwbouw | Daffypuck | Windows besturingssystemen | 3 | 22 augustus 2009 08:24 |
| Computer start niet! PS Issue? | Skinny | Cases & Power Supplies | 2 | 13 okt 2008 03:35 |
| Nieuwe computer bouwen nodig bijstand | lewis | Algemeen Hardware Chat | 4 | 8 okt 2008 14:26 |
| Hulp nodig | solotekk | Digital Imaging & Printers | 5 | De 1 juni 2008 00:16 |
| Herstart de computer Issue | PewterScreaminMach | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 26 mrt 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |