mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ny datamaskin Issue hjelp please!

Reply

Thread Tools
Old 4de 2008 jan 20:52
New Member Group

Default Ny datamaskin Issue hjelp please!

Hei alle, ny på forumet .. håpet noen av dere kunne hjelpe meg .. her går ..

Vel, har fått en ny sak sammen med noen andre ting. Sette det hele sammen, installerte Windows på HDD, etc. Når jeg prøver å starte opp, det holder bare å gå tilbake til skjermen der det står ..

"Vi beklager, men datamaskinen ikke boot riktig, osv. osv.

Velg et alternativ:
Sikkermodus
Sikkermodus w / etc

Start Normalt "

Vel, jeg har prøvd mange alternativer og alle starter den på nytt og det samme skjer.

Spesifikasjoner:
Logysis slett akryl Case
AMD Athlon XP 3500 +
EVGA K8-NF41 Hovedkort
1GB RAM
80 GB Western Digital HDD
Noen CD-stasjon
Nvidia GeForce 7300GT

Virket som en anstendig installere før dette skjedde. Noen forslag verdsatt!

- Ethor
Old 4de 2008 jan 21:21
Medlem Group

Hva med å installere Windows.
Old 4de 2008 jan 21:23
New Member Group

Ja, jeg prøvde det, på samme harddisk og alle, fortsatt samme problem, jeg er for tiden formatering på en gammel harddisk jeg har tenkt å prøve og installere det på at en, kanskje det er den harddisk jeg har. Vet ikke hva annet det kan være maskinvare klok. Ingen piper eller koder, bare får stadig at skjermen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt hjelp på Setting Up My Nybygg Daffypuck Windows-operativsystemer 3 22 august 2009 08:24
Datamaskin starter ikke! PS utgave? Mager Bærevesker & Strømforsyning 2 13 oktober 2008 03:35
Ny datamaskin bygge trenger litt hjelp Lewis General Hardware Chat 4 8 oktober 2008 14:26
Trenger hjelp solotekk Digital Imaging & Skrivere 5 1 juni 2008 00:16
Computer Reboot Issue PewterScreaminMach General Software Chat 6 26 mars 2008 09:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.