![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, ny på forumet .. håpet noen av dere kunne hjelpe meg .. her går .. Vel, har fått en ny sak sammen med noen andre ting. Sette det hele sammen, installerte Windows på HDD, etc. Når jeg prøver å starte opp, det holder bare å gå tilbake til skjermen der det står .. "Vi beklager, men datamaskinen ikke boot riktig, osv. osv. Velg et alternativ: Sikkermodus Sikkermodus w / etc Start Normalt " Vel, jeg har prøvd mange alternativer og alle starter den på nytt og det samme skjer. Spesifikasjoner: Logysis slett akryl Case AMD Athlon XP 3500 + EVGA K8-NF41 Hovedkort 1GB RAM 80 GB Western Digital HDD Noen CD-stasjon Nvidia GeForce 7300GT Virket som en anstendig installere før dette skjedde. Noen forslag verdsatt! - Ethor |
|
| |||
| |||
| Hva med å installere Windows. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg prøvde det, på samme harddisk og alle, fortsatt samme problem, jeg er for tiden formatering på en gammel harddisk jeg har tenkt å prøve og installere det på at en, kanskje det er den harddisk jeg har. Vet ikke hva annet det kan være maskinvare klok. Ingen piper eller koder, bare får stadig at skjermen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger litt hjelp på Setting Up My Nybygg | Daffypuck | Windows-operativsystemer | 3 | 22 august 2009 08:24 |
| Datamaskin starter ikke! PS utgave? | Mager | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 13 oktober 2008 03:35 |
| Ny datamaskin bygge trenger litt hjelp | Lewis | General Hardware Chat | 4 | 8 oktober 2008 14:26 |
| Trenger hjelp | solotekk | Digital Imaging & Skrivere | 5 | 1 juni 2008 00:16 |
| Computer Reboot Issue | PewterScreaminMach | General Software Chat | 6 | 26 mars 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |