![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, ny på forum .. hoppades att några av er kunde hjälpa mig .. här går .. Tja, precis fått ett nytt fall tillsammans med några andra saker. Sätt ihop allting, installerade Windows på hårddisken, etc. När jag försöker starta upp, det håller bara att gå tillbaka till skärmen där det står .. "Vi är ledsna, men datorn inte starta upp ordentligt, etc etc Välj ett alternativ: Felsäkert läge Felsäkert läge w / etc Start Normalt " Tja, jag har provat många olika alternativ och de alla starta om den och samma sak händer. Specs: Logysis Clear Acrylic Case AMD Athlon XP 3500 + EVGA K8-NF41 Moderkort 1GB RAM 80GB Western Digital HDD Vissa CD-Drive Nvidia GeForce 7300GT Verkade vara en anständig installera tills detta hände. Alla förslag uppskattas! - Ethor |
|
| |||
| |||
| Hur installerar om Windows. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag försökte det, på samma enhet och alla, fortfarande samma sak, jag är närvarande formatering på en gammal hårddisk jag har, kommer att försöka installera det på en, kanske är det den hårddisk jag har. Vet inte vad det kan vara hårdvara klokt. Inga pip eller koder, precis hålla sig att skärmen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver lite hjälp på Setting Up My New Build | Daffypuck | Windows-operativsystem | 3 | 22 augusti 2009 08:24 |
| Datorn startar inte! PS fråga? | Skinny | Cases & Power Supplies | 2 | 13 oktober 2008 03:35 |
| Ny dator bygga behöver lite hjälp | lewis | General Hardware Chat | 4 | 8 oktober 2008 14:26 |
| Behöver hjälp | solotekk | Digital Imaging & Skrivare | 5 | 1 juni 2008 00:16 |
| Computer Starta Utgåva | PewterScreaminMach | General Software Chat | 6 | 26 mars 2008 09:38 |
| Thread Tools | |
| |