mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ny computer, nr. tastatur svar!

Reply

Thread Tools
Old 30. sep 2007, 08:53
Ny Medlem Gruppen

Default Ny computer, nr. tastatur svar!

Hej der, jeg har netop bygget en ny gaming rig, men når jeg går til at starte det op det går lige til en boot-menu, hvor jeg har mulighed for at trykke DEL at indtaste setup eller trykke på TAB for at vise BIOS POST skærmen.

Men når jeg går til at presse noget sker der ingenting, men tastaturet er tændt op, hvilket betyder sin tilsluttet korrekt. Men da harddisken ikke har en OS lastes på det, bør det ikke vise beskeden "Kunne ikke indlæse styresystem" eller noget i den beskrivelse?

Også når det indlæses op det gør et enkelt bip støj fra computerens højttaler, hvad betyder dette?

Jeg har forsøgt at bruge to tastaturer, én er en Hewlett Packard fra min gamle computer med et PS / 2 tilslutning og den anden er en Dell med en USB-forbindelse, og det samme sker for dem begge. Enhver hjælp ville være meget værdsat.

Tak,

PC Spec:
ASUS P.5N-E SLI Bundkort
Intel Core 2 Duo E6600 Processor
eVGA 8800GTS 320MB Superclocked
200GB Western Digital SATA Harddisk
Pioneer (Hewlett Packard) IDE dvd-drev, (taget fra gamle computer)
Arctic Power 500W PSU
Old 30. sep 2007, 09:26
Redaktør Gruppen

Du bør kontrollere rundt i bios, måske det er deaktiveret i der

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 30. sep 2007, 09:36
Ny Medlem Gruppen

Jeg kan ikke komme ind i BIOS-opsætningen men fordi tastaturet plejer reagere lol. Jeg har fjernet den CMOS RTC RAM til ingen nytte.
Old 30. sep 2007, 09:46
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Jimmy1405 View Post
Jeg kan ikke komme ind i BIOS-opsætningen men fordi tastaturet plejer reagere lol. Jeg har fjernet den CMOS RTC RAM til ingen nytte.
lol, oops sorry
Jeg skal sove stadig

Betyder det nævnes ved opstart hvad bios du har?

Old 30. sep 2007, 10:02
Ny Medlem Gruppen

Lol ingen bekymrer ikke den ikke sige. Jeg tror, at computeren kan faktisk være styrter ned på boot-skærmen. Hvis dette er tilfældet, betyder det min PSU er ikke stærk nok, fordi det er en smule klæbrig eller er det noget at gøre med grafikkortet?
Old 30. sep 2007, 10:11
Redaktør Gruppen

Hvis vi kunne finde ud af hvilken type bios du kører, vil vi være i stand til at finde ud af, hvad de bip kode står for

Old 30. sep 2007, 10:26
Ny Medlem Gruppen

Yea det ville hjælpe, men jeg har ikke fået et fingerpeg. Tror du det kunne være PSU låse op, fordi det er kun 500W og kun har en 12V rating på 18 ampere, hvor det anbefales, for mindst 26 for grafikkortet?
Old 30. sep 2007, 10:46
Redaktør Gruppen

Jeg tror, efter en lidt forskning din BIOS er en Award Bios, så du kan tjekke bip kode her

Hvis du synes, at det kan være GPU forårsager problemet ved at afinstallere / fjerne det en bruger om bord til at starte ud af

Old 30. sep 2007, 10:57
Ny Medlem Gruppen

Tak for den hjælp, men min bip kode er ikke den der lol. Det er bare et enkelt bip, når jeg tænder den. I'm gonna købe en ny PSU og håber, det er, at det var årsag til problemet. Tak igen for din hjælp.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Keyboard Key Pop Up & My Computer Holder Ophængte! joannelzj Laptops, Mobiles & PDA'er 1 27 august 2009 08:03
Computer frøs. Nu, vil ikke starte op. Der er intet svar fra Monitor Mooney General Hardware Chat 1 11th May 2009 07:57
Æbler 'svar på Vista annoncekampagne evilfantasy Off Topic Discussion 20 22 oktober 2008 10:15
Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16. maj 2007 06:31
Mærkelige svar kknight0506 Windows-operativsystemer 1 12. maj 2007 06:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.