vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Uusi tietokone, nro näppäimistö vastaus!

Reply

Thread Tools
Old 30 Sep 2007, 08:53
Uusi Jäsen

Default Uusi tietokone, nro näppäimistö vastaus!

Moi, olen juuri rakennettu uusi pelaamista rig, mutta kun lähden aloittaa sitä se menee suoraan käynnistysparametri valikko jossa olen valinta painamalla DEL tulla asetukset tai painamalla SARKAINTA näyttö BIOS POST näytöllä.

Kuitenkin kun siirryn paina mitään ei tapahdu mitään, mutta näppäimistö on kännissä, mikä tarkoittaa sen yhdistetty oikein. Mutta koska kovalevy ei ole OS lastataan se, ei se näyttää viestin "ei voitu ladata käyttöjärjestelmän" tai jotain sen kuvaus?

Myös silloin, kun se latautuu jopa se tekee yhden äänimerkin melu tietokoneen puhuja, mitä tämä tarkoittaa?

Olen yrittänyt kahdella koskettimet, yksi on Hewlett Packard minun vanha tietokone, jossa on PS / 2 yhteys ja toinen on Dell, jossa on USB-liitäntää ja sama tapahtuu molempia. Kaikki apu olisi tervetullutta.

Kiitos,

PC eä:
ASUS P5N-E SLI Emolevy
Intel Core 2 Duo E6600-prosessori
eVGA 8800GTS 320MB Superclocked
200GB Western Digital SATA-kiintolevy
Pioneer (Hewlett Packard) IDE DVD-asema (otettu vanha tietokone)
Arctic Power 500W PSU
Old 30 Sep 2007, 09:26
Moderator Group

Sinun tulisi tarkistaa ympäri bios, ehkä se on poistettu käytöstä ei

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 30 Sep 2007, 09:36
Uusi Jäsen

I can't get onto BIOS-asetukset vaikka koska näppäimistö tapana vastata lol. Olen hyväksyi CMOS RTC RAM tuloksetta.
Old 30 Sep 2007, 09:46
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Jimmy1405 View Post
I can't get onto BIOS-asetukset vaikka koska näppäimistö tapana vastata lol. Olen hyväksyi CMOS RTC RAM tuloksetta.
lol, oho pahoillani
Minun täytyy olla unessa vielä

Onko mainita kun käynnistetään mitä bios olet?

Old 30 Sep 2007, 10:02
Uusi Jäsen

Lol ei hätää, mitään ei sanota. Uskon, että tietokone voi todella kaatuu sijaitsee käynnistysosiossa näytöllä. Jos näin on, ei se tarkoita minun PSU ei ole riittävän tehokas, koska se on hieman tahmea, vai onko se jotain tekemistä näytönohjain?
Old 30 Sep 2007, 10:11
Moderator Group

Jos voisimme selvittää, minkälaista bios olet käynnissä, meillä on mahdollisuus saada selville, mitä beep code seisontatuesta

Old 30 Sep 2007, 10:26
Uusi Jäsen

Vuo se auttaa mutta en ole saanut hajuakaan. Oletteko varauduttava voisi PSU lukitus, koska se on vain 500W ja on vain 12V velkainstrumentin 18 ampeeri missä se suositellaan vähintään 26 grafiikkakorttiin?
Old 30 Sep 2007, 10:46
Moderator Group

Uskon vähän tutkimusta BIOS on Award Bios, joten voit tarkistaa beep-koodi tässä

Jos olet sitä mieltä, että se voi olla GPU aiheuttaa ongelman, poista / poista sitä käyttää laivalla käynnistetään

Old 30 Sep 2007, 10:57
Uusi Jäsen

Kiitos avusta mutta minun beep-koodi ei ole olemassa lol. Se on vain yksi piippaus kun käynnistä se. En aio ostaa uusi PSU ja toivon sitä, että se aiheuttaa ongelman. Kiitos vielä kerran apua.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näppäimistö Avainkohdat Pop Up & My Computer Pitää Hirttäminen! joannelzj Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 27 elokuu 2009 08:03
Tietokone jäädytti. Nyt Won't Boot. No Response from Monitor Mooney Rautatavaran Chat 1 11th Jun 2009 07:57
Omenat vastaus Näköala mainoskampanjani evilfantasy Off Topic Discussion 20 22. lokakuu 2008 10:15
Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows Tietokone eä Rautatavaran Chat 3 16. toukokuuta 2007 06:31
Oudot vastaus kknight0506 Windows-käyttöjärjestelmät 1 12. toukokuuta 2007 06:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.