![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, olen juuri rakennettu uusi pelaamista rig, mutta kun lähden aloittaa sitä se menee suoraan käynnistysparametri valikko jossa olen valinta painamalla DEL tulla asetukset tai painamalla SARKAINTA näyttö BIOS POST näytöllä. Kuitenkin kun siirryn paina mitään ei tapahdu mitään, mutta näppäimistö on kännissä, mikä tarkoittaa sen yhdistetty oikein. Mutta koska kovalevy ei ole OS lastataan se, ei se näyttää viestin "ei voitu ladata käyttöjärjestelmän" tai jotain sen kuvaus? Myös silloin, kun se latautuu jopa se tekee yhden äänimerkin melu tietokoneen puhuja, mitä tämä tarkoittaa? Olen yrittänyt kahdella koskettimet, yksi on Hewlett Packard minun vanha tietokone, jossa on PS / 2 yhteys ja toinen on Dell, jossa on USB-liitäntää ja sama tapahtuu molempia. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos, PC eä: ASUS P5N-E SLI Emolevy Intel Core 2 Duo E6600-prosessori eVGA 8800GTS 320MB Superclocked 200GB Western Digital SATA-kiintolevy Pioneer (Hewlett Packard) IDE DVD-asema (otettu vanha tietokone) Arctic Power 500W PSU |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun tulisi tarkistaa ympäri bios, ehkä se on poistettu käytöstä ei
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| I can't get onto BIOS-asetukset vaikka koska näppäimistö tapana vastata lol. Olen hyväksyi CMOS RTC RAM tuloksetta. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Minun täytyy olla unessa vielä ![]() Onko mainita kun käynnistetään mitä bios olet?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Lol ei hätää, mitään ei sanota. Uskon, että tietokone voi todella kaatuu sijaitsee käynnistysosiossa näytöllä. Jos näin on, ei se tarkoita minun PSU ei ole riittävän tehokas, koska se on hieman tahmea, vai onko se jotain tekemistä näytönohjain? |
|
| |||
| |||
| Jos voisimme selvittää, minkälaista bios olet käynnissä, meillä on mahdollisuus saada selville, mitä beep code seisontatuesta
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Vuo se auttaa mutta en ole saanut hajuakaan. Oletteko varauduttava voisi PSU lukitus, koska se on vain 500W ja on vain 12V velkainstrumentin 18 ampeeri missä se suositellaan vähintään 26 grafiikkakorttiin? |
|
| |||
| |||
| Uskon vähän tutkimusta BIOS on Award Bios, joten voit tarkistaa beep-koodi tässä Jos olet sitä mieltä, että se voi olla GPU aiheuttaa ongelman, poista / poista sitä käyttää laivalla käynnistetään
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta mutta minun beep-koodi ei ole olemassa lol. Se on vain yksi piippaus kun käynnistä se. En aio ostaa uusi PSU ja toivon sitä, että se aiheuttaa ongelman. Kiitos vielä kerran apua. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näppäimistö Avainkohdat Pop Up & My Computer Pitää Hirttäminen! | joannelzj | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 27 elokuu 2009 08:03 |
| Tietokone jäädytti. Nyt Won't Boot. No Response from Monitor | Mooney | Rautatavaran Chat | 1 | 11th Jun 2009 07:57 |
| Omenat vastaus Näköala mainoskampanjani | evilfantasy | Off Topic Discussion | 20 | 22. lokakuu 2008 10:15 |
| Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 16. toukokuuta 2007 06:31 |
| Oudot vastaus | kknight0506 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 12. toukokuuta 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |