![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb net een nieuw gebouwd gaming tuig, maar als ik naar het start-up gaat rechtstreeks naar een boot menu waar ik de keuze van de te drukken DEL to enter setup of TAB te drukken om het BIOS POST scherm. Echter, toen ik naar de pers iets gebeurt er niets, maar het toetsenbord is verlicht, wat betekent dat zijn aangesloten. Maar als de harde schijf niet over een besturingssysteem geladen zij dienen niet het display verschijnt het bericht "Kan niet laden besturingssysteem" of iets van die beschrijving? Ook als het last-up maakt een pieptoon geluid van de computer van de spreker, wat betekent dit? Ik heb geprobeerd met twee keyboards, een Hewlett-Packard is een van mijn oude computer met een PS / 2 aansluiting en de andere is een Dell met een USB-aansluiting en hetzelfde doet zich voor beide. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt, PC Spec: ASUS P5N-E SLI Motherboard Intel Core 2 Duo E6600 Processor eVGA 8800GTS 320MB Superclocked Western Digital 200GB SATA Hard Drive Pioneer (Hewlett Packard) IDE DVD drive, (afkomstig uit oude computer) Arctic Power 500W PSU |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet controleren rond in de bios, misschien is gedeactiveerd daar
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik kan niet naar de BIOS setup al omdat het toetsenbord wont reageren lol. Ik heb gewist de CMOS RTC RAM niet helpen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Ik moet nog steeds in slaap ![]() Is zij melding bij het opstarten welke bios je hebt?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Lol geen zorgen, geen zij niet zeggen. Ik denk dat de computer kan daadwerkelijk worden crashen op de boot scherm. Als dit zo is, betekent het mijn PSU is niet krachtig genoeg, want het is een beetje onhandig of is het iets te maken met de grafische kaart? |
|
| |||
| |||
| Als we kunnen achterhalen welk type bios je actief zijn, zullen we in staat om uit te zoeken wat de pieptoon code staat voor
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, het zou helpen maar ik heb niet een idee. Heeft u rekenen kan het de PSU locking up, omdat het slechts 500W en heeft slechts een 12V rating van 18 ampère, waar het wordt aanbevolen voor tenminste 26 voor de grafische kaart? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat na een weinig onderzoek uw bios is een Award Bios, zodat u kunt controleren of de pieptoon code hier Als u denkt dat het kan de GPU het probleem veroorzaakt, verwijdert u / verwijderen een gebruik van de onboard-booten off van
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp, maar mijn pieptoon code niet over er lol. Het is gewoon een enkele pieptoon wanneer ik zet hem op. Ik koop een nieuwe PSU en hoop zo dat het probleem veroorzaakt. Nogmaals bedankt voor je hulp. |