![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp bygd et nytt spill riggen, men når jeg prøver å starte den opp, går den rett til oppstartsmenyen hvor jeg har valget mellom å trykke DEL for å angi oppsett eller trykke på TAB for å vise BIOS POST skjermen. Men når jeg prøver å trykke noe skjer ingenting, men tastaturet er tent opp, betyr det riktig tilkoblet. Men som harddisken ikke har en OS lastet opp det, bør det ikke vises meldingen "Kan ikke laste operativsystemet" eller noe av denne beskrivelsen? Også når det lastes opp den lager en enkel piper støy fra datamaskinens høyttaler, hva betyr dette? Jeg har forsøkt med to tastaturer, er en Hewlett Packard fra min gamle datamaskin med PS / 2 tilkobling, og den andre er en Dell med en USB-tilkobling og det samme skjer for begge. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk, PC-Spec: ASUS P5N-E SLI Hovedkort Intel Core 2 Duo E6600-prosessor eVGA 8800GTS 320MB Superclocked 200 GB Western Digital SATA-harddisk Pioneer (Hewlett Packard) IDE DVD-stasjon, (hentet fra gamle datamaskinen) Arctic Power 500W PSU |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør sjekke rundt i bios, kanskje det er deaktivert i det
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke komme inn i BIOS-oppsett men fordi tastaturet wont svare lol. Jeg har fjernet CMOS RTC RAM til ingen nytte. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Jeg må sove likevel ![]() Betyr det nevner når oppstart hva bios du har?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Lol ingen bekymringer, nei det ikke si. Jeg tror at datamaskinen kan faktisk være krasj på oppstartspartisjonen skjermen. Hvis dette er det, betyr det min PSU ikke er kraftig nok fordi det er litt klebrig eller er det noe å gjøre med grafikkortet? |
|
| |||
| |||
| Hvis vi kunne finne ut hva slags bios du kjører, vil vi kunne finne ut hva pip koden står for
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Det stemmer det ville hjelpe, men jeg har ikke fått en ledetråd. Har du tro det kunne være PSU låse opp, fordi det er bare 500W og bare har en 12V vurdering av 18 forsterkerne der det er anbefalt for minst 26 for grafikkortet? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror etter litt forskning din BIOS er en Award BIOS, slik at du kan kontrollere pip koden her Hvis du tror det kan være GPU forårsaker problemet, avinstallere / fjerne den en bruk ombord til oppstart av av
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen, men mine pip koden er ikke på det lol. Det er bare ett pip når jeg skrur den på. Jeg skal kjøpe en ny PSU og håper det er det som forårsaker problemet. Takk for din hjelp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Keyboard Key Pop Up & Min datamaskin Holder hengende! | joannelzj | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 27 august 2009 08:03 |
| Computer frøs. Nå Vil ikke Boot. Ikke svar fra Monitor | Mooney | General Hardware Chat | 1 | 11 juni 2009 07:57 |
| Apples svar til Vista annonsekampanje | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 20 | 22 oktober 2008 10:15 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Rare svar | kknight0506 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 mai 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |