![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg sætter en ny computer sammen. Jeg har et problem, men når jeg forsøger at starte den op. Jeg magt det på, og det vil tænde, så slukke. Det vil så vende sig tilbage on / off og opbevare gør dette. Nogen idéer om, hvad det kunne være? Thanks in avancerede |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| din strømforsyning er utilstrækkelig. den kan ikke håndtere den belastning du lægger på det. du har brug for at få et nyt. en mere kraftfuld en.
| |||
| |||
| Tak for det hurtige svar. Jeg har en 850watt PSU i maskinen, så jeg tror ikke, det er problemet .. Den mobo har en 24PIN hovedudløbet på det. PSU kommer med en 20PIN, men der er en 4pin ledningen jeg kan stik i at gøre det til en 24PIN .. Jeg skulle have denne tilsluttet, right? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja u burde kunne u sende nogle system specs?
| |||
| |||
| Jeg tror så ja. i al fairness til mig, har du ikke sige, hvad slags strømforsyning du har slet ikke den effekt ... men i det mindste var jeg ret i at det er en magt problem. :) |
|
| |||
| |||
| Hvornår blev du lige om det er en PSU problum? |
|
| |||
| |||
| Specs er: ASUS Maximus Extreme LGA775 X38 ATX Mobo Intel Core 2 Quad Q6600 2 gigs DDR3 Ram OCZ GameXStream 850Watt VisionTek Radeon HD3870 Video Card |
|
| |||
| |||
| ya dens ikke strømforsyningen, men det kunne være defekt sende det tilbage får en ny 1 og C, hvis der løser det |
|
| |||
| |||
| PSU er helt spankin nyt. Jeg prøvede det ud på denne pc, og det ser ud til at virke fint .. Hmmm jeg er så clueless til, hvad problemet er |
|
| |||
| |||
| mabye sin plæneklipperen kontakten i sagen eller magt Swith headeren på bundkortet eventuelt tjekke at gøre shure sin alle tilsluttede lige der |