![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm brengen een nieuwe computer samen. Ik heb een probleem maar als ik probeer en boot het op. Ik macht het op en het zal op zijn beurt, daarna uitschakelen. Het zal vervolgens zichzelf weer aan / uit en blijven doen. Alle ideeën over wat dit zou kunnen worden? Thanks in advanced |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uw voeding is onvoldoende. kan niet omgaan met de belasting die u brengen op. je nodig hebt om een nieuwe. een krachtig.
| |||
| |||
| Bedankt voor de snelle antwoord. Ik heb een 850watt voeding in de machine dus ik denk niet dat is het probleem .. Het mobo heeft een 24-pin belangrijkste afzetmarkt op. De PSU wordt geleverd met een 20pin, maar er is een 4-pins kabel ik kan aansluiten zodat het een 24-pin .. Ik had dit aangesloten, toch? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja u moet u kunt na enige systeem specs?
| |||
| |||
| Ik denk dus ja. in alle eerlijkheid voor mij, heb je niet zeggen wat voor soort voeding je alleen al laat het wattage ... maar ik tenminste gelijk had over dat een macht probleem. :) |
|
| |||
| |||
| wanneer was je gelijk over met dien een PSU problum? |
|
| |||
| |||
| Specs zijn: ASUS Maximus Extreme LGA775 X38 ATX Mobo Intel Core 2 Quad Q6600 2 optredens van DDR3 Ram OCZ GameXStream 850Watt Sapphire Radeon HD3870-videokaart |
|
| |||
| |||
| ya haar niet de voeding maar het kan defect stuur het terug te krijgen een nieuwe 1 en c als dat opgelost is |
|
| |||
| |||
| De PSU is spankin merk nieuw. Ik probeerde het uit op deze PC en het lijkt goed te werken .. Hmmm ik ben zo stom om wat het probleem is |
|
| |||
| |||
| zijn misschien wel de maaier schakelaar in de zaak of de macht Swith header op het moederbord eventueel controleren om er shure zijn alle aangesloten daar |