![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag sätter en ny dator tillsammans. Jag har en fråga om när jag försöker starta upp det. Jag makt på den och den kommer att slå på, sedan stänga. Det kommer sedan vända sig tillbaka på / av och fortsätta göra detta. Några idéer om vad detta kan vara? Tack för avancerad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nätaggregatet är otillräcklig. kan inte hantera den belastning du lägger ner på det. du behöver få en ny. ett mer kraftfullt.
| |||
| |||
| Tack för det snabba svaret. Jag har en 850watt nätagg i maskinen så jag tror inte det är problemet .. Det mobo har en 24pin de avsätter på den. Den PSU levereras med en 20Pin, men det finns en 4Pin kabel jag kan koppla in för att göra det en 24pin .. Jag skulle ha denna inkopplad, eller hur? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja u bör u kan lägga upp några system specs?
| |||
| |||
| Jag tror det ja. i rättvisans namn till mig, sa du inte vilken typ av nätagg du inte tala om watt ... men åtminstone jag hade rätt om det är en makt problem. :) |
|
| |||
| |||
| När hade du rätt om att det är en psu problum? |
|
| |||
| |||
| Specs är: ASUS Maximus Extreme 775 X38 ATX Mobo Intel Core 2 Quad Q6600 2 gig av DDR3 RAM OCZ GameXStream 850Watt Sapphire Radeon HD 3870-grafikkort |
|
| |||
| |||
| ya dess inte nätaggregatet men det kan vara defekt skicka tillbaka den få en ny 1 och C som fixar det |
|
| |||
| |||
| Nätaggregatet är helt Spankin ny. Jag försökte det på denna dator och det verkar fungera bra .. Hmmm Jag är så clueless vad problemet är |
|
| |||
| |||
| mabye sin klipparen omkopplaren i ärendet eller makt Swith headern på moderkortet kontrollera eventuellt göra shure dess alla anslutna right there |