![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fra bagsiden af min vista post ingen, der har en anbefaling af et digitalt kamera under £ 100.
| |||
| |||
| £ 100 er ikke til at få dig noget særligt. Jeg mener der kan være mindre tekniske forskelle mellem kameraer i denne række, måske den optiske zoom er lidt bedre, eller batteriets levetid sidste et minut længere, men Thats om det. omkring £ 120 mærke tingene ændrer sig selv. Dette kamera for eksempel, er meget god til prisen. 10 X optisk zoom er stor, producere billeder på 5 Mega pixels. ![]() Amazon.co.uk: Fuji FinePix S5600 Zoom Digital Camera [5.0MP, 10xOptical Zoom]: Elektronik & Foto De fleste kameraer i intervallet har optisk zoom på 3x, som naturligvis er ikke engang tæt på. |
|
| |||
| |||
| Der er masser af store kameraer kan du købe for mindre end 100 pounds: For eksempel den samsung Digimax s600 ![]() Canon PowerShot A530: ![]() Fuji Finepix A700 ![]() Og mange flere, jeg er sikker på, at du vil finde et digitalt kamera vil du gerne |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad digitale kamera til at købe? | blackvioletred | Digital Imaging & Printere | 6 | 4 marts 2009 14:56 |
| Skal jeg købe en Canon 450d digital SLR kamera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Printere | 1 | 28 november 2008 10:39 |
| Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera | Marian M | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:49 |
| Bedste digitale kamera til at købe? | Ashley S | Digital Imaging & Printere | 3 | 21. nov 2008 01:01 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |