![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Off the takaisin minun näköala post on joku suosituksen digitaalikamerasta alle 100 puntaa.
| |||
| |||
| £ 100 ei tule saamaan mitään erityistä. Tarkoitan voi olla vähäisiä teknisiä eroja kamerat, että alue, ehkä optinen zoom on hieman parempi, tai akun viime minuutin pidempään, mutta thats siitä. ympäri £ 120 markkaa asiat muuttuvat kuitenkin. Tämä kamera on esimerkiksi erittäin hyvä hinta. 10 X optinen zoom on suuri, tuottaa kuvia 5 Mega pikseliä. ![]() Amazon.co.uk: Fuji FinePix S5600 Zoom Digital Camera [5.0MP, 10xOptical Zoom]: Elektroniikka & Photo Useimmat kamerat, että valikoima on optinen zoom ja 3x joka ilmeisesti ei ole edes lähellä. |
|
| |||
| |||
| Siellä on paljon erittäin kamerat voit ostaa alle 100 puntaa: Esimerkiksi Samsung Digimax S600 ![]() Canon Powershot A530: ![]() Fuji FinePix A700 ![]() Ja paljon enemmän, olen varma, että löydät digitaalikamera sinun kuten |