![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Av baksiden av min vista innlegget har noen en anbefaling for et digitalt kamera under £ 100.
| |||
| |||
| £ 100 er ikke til å få deg noe spesielt. Jeg mener det kan være små tekniske forskjeller mellom kameraene i dette området, kanskje den optiske zoom er litt bedre, eller batterilevetid siste litt lenger, men dvs om det. rundt £ 120 mark ting endre skjønt. Dette kameraet for eksempel, er veldig bra for prisen. 10 x optisk zoom er flott, produserer bilder på 5 Mega piksler. ![]() Amazon.co.uk: Fuji FinePix S5600 Zoom Digital Camera [5.0MP, 10xOptical Zoom]: Elektronikk og Photo De fleste kameraene i dette området har optisk zoom på 3x som åpenbart ikke er i nærheten. |
|
| |||
| |||
| Det er mange gode kameraene du kan kjøpe for mindre enn 100 pounds: For eksempel Samsung digimax s600 ![]() Canon Powershot a530: ![]() The Fuji FinePix A700 ![]() Og mange flere, er jeg sikker på at du vil finne et digitalt kamera du vil like |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva digitale kameraet til å kjøpe? | blackvioletred | Digital Imaging & Skrivere | 6 | 4 mars 2009 14:56 |
| Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 28 nov 2008 10:39 |
| Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale kamera for å kjøpe? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21 oktober 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |