![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Av baksidan av min vista post har någon en rekommendation för en digitalkamera under £ 100.
| |||
| |||
| £ 100 inte kommer att få dig något speciellt. Jag menar det kan bli något tekniska skillnader mellan kameror i detta intervall, kanske den optiska zoomen är något bättre, eller batteritid senast en minut längre, men thats om det. runt £ 120 markera saker förändras ändå. Kameran till exempel, är mycket bra för priset. 10 X optisk zoom är stor, producerar bilder på 5 Mega pixlar. ![]() Amazon.co.uk: Fuji FinePix S5600 Zoom Digital Camera [5.0MP, 10xOptical Zoom]: Elektronik & Foto De flesta kameror i rad har optisk zoom på 3x vilket naturligtvis inte är ens i närheten. |
|
| |||
| |||
| Det finns många bra kameror du kan köpa för mindre än 100 pounds: Till exempel Samsung Digimax S600 ![]() Canon Powershot A530: ![]() Den Fuji Finepix A700 ![]() Och många fler, jag är säker på att du kommer att hitta en digitalkamera som du gillar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad digital kamera att köpa? | blackvioletred | Digital Imaging & Skrivare | 6 | 4 mars 2009 14:56 |
| Ska jag köpa en Canon 450D digital SLR-kamera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 28 november 2008 10:39 |
| Vilken digitalkamera? Jag får en ny digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 21 november 2008 07:49 |
| Bästa digitalkamera att köpa? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 november 2008 01:01 |
| Best digitalkameror - söker digitalkamera för st användning | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21 oktober 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |