![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Bare i den sidste uge eller så jeg har fået beskeden ... Ny hardware fundet Dette indlæg giver mig anledning til at installere "Ukendt" hardware bruger diske, der kan have kommet med denne hardware. Jeg har ingen anelse om, hvad det er at bede mig om at installere. Men jeg har prøve at geninstallere nogle Leadtek software sidste uge efter var jeg har problemer med (jeg holdt få en besked om, at et bibliotek fil (dll?) Manglede), da jeg forsøgte at bruge Leadtek program (DVD skabelsen / redigeringen af software). Nu hver gang jeg "boot up" Jeg får en "ny hardware fundet" besked. Er der nogen måde jeg kan finde ud af hvad hardware det beder mig om eller bare gøre det, så jeg behøver ikke at lukke (slippe af med det) den ud hver gang? Tanker? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ret sikker på, at det betyder, at et af de stykker af hardware i din computer ikke har en chauffør. Det vil vise denne besked på start for at opfordre dig til at installere drivere, der kræves for at bruge det, det er derfor, det fortæller dig at gøre dette ved hjælp af diske, der kan være kommet med hardware. Du skal blot finde ud af, hvad stykke hardware er det, og lappe det op med den korrekte driver. Bare husk at korrekt slippe af med resterne af den gamle driver, før du installerer den nye, ellers vil du kunne få det endnu værre problemer. Håber du får det arbejde, held og lykke!
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ya - det er den ulejlighed Jeg har - jeg ved ikke, hvad hardware beskeden refererer til. Jeg egentlig ikke har en masse baggrundsviden i computere end bruger det regelmæssigt, og installerer den ulige software her og der. Men når det er sagt, jeg kan som regel følge anvisningerne og få rundt i "computer verden" Okay. That's gode råd til at sikre mig, at jeg kan slippe af med "resterne" - Jeg har ad denne vej. Er der en nem måde at finde ud af hvad hardware den besked henviser til? Hvis jeg finde ud af at jeg kunne bare få disken og plaster i førerkabinen - right? Flere tanker?? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Nå, hvad var denne Leadtek ting du brugte? Jeg formoder, det havde noget at gøre med din dvd-brænder? Jeg er ikke helt sikker på, om DVD brændere / spillere behøver drivere, men måske er det den synder. Nok bedst at skrive dit system hardware, så vi kan have et held og lykke i din computer.
|
| |||
| |||
| Citat:
Kan jeg sende mit system hardware nemt uden at kigge gennem alle mine diske? |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke nøjagtigt vide, om der er en måde at gøre ... nok bedst at du bare bruge den Diag funktion ... Jeg har aldrig brugt det før, så jeg vil ikke være nogen hjælp. Blot for at finde en måde at få din hardware og post tilbage her. Ked af!
|
| |||
| |||
| Jeg fik det ordnet tak. Jeg så på min enhedsdrivere og der var et problem med min PVR software, så jeg afinstalleret og derefter installeret softwaren. Jeg kan ikke få det "budskab" længere, men min fjernbetjening til TV, vil ikke wwork nu GRRRRRRRR! Jeg har prøvet et par ting som erstatning af batterier og frakoble og tilslutte i fjernbetjeningen kabel på bagsiden af min pc. Nothing yet. Jeg har kontrolleret enheden registeransvarlige i ejendomme på min computer, og det siger, at det fungerer. Åh - godt - jeg kan leve uden den eksterne, men så igen er det sikkert noget enkelt, og det bør arbejde. Alle idéer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fjern Hardware Sikker Fejlmeddelelse | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 30. maj 2009 15:07 |
| Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer | Sasstraliss | Windows-operativsystemer | 1 | 4. maj 2009 09:52 |
| Startmeddelelse | stefanooh6 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 15 november 2008 18:27 |
| Fejlmeddelelse på Startup | deedee68 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 14. sep 2008 08:34 |
| NTLDR mangler besked ved start | julez | Windows-operativsystemer | 3 | 6. maj 2008 04:30 |
| Thread Tools | |
| |