vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

New Hardware Viesti käynnistettäessä?

Reply

Thread Tools
Old 9 marraskuu 2007, 17:30
Rahoittajien ryhmän

Default New Hardware Viesti käynnistettäessä?

Hei
Juuri viime viikolla tai niin olen ollut viestin ...

Uusi laite löydetty

Viesti saa minut asentaa "Tuntematon" laitteistoa käyttäen levyjä, jotka ovat voineet olla tämän laitteiston.

Minulla ei ole aavistustakaan mitä tämä pyytää minua asentaa.

Olen kuitenkin ollut yrittää uudelleen joitakin Leadtek ohjelmisto viime viikolla, kun olen ollut vaikeuksia (Pidin saa viestin, että kirjastotiedosto (dll?) Puuttui), kun olin yrittää käyttää Leadtek ohjelma (dvd luoda / muokkausohjelmisto).

Nyt aina I "käynnistyä" Saan "uuden laitteiston löydy"-viesti.

Onko mitään keinoa voin selvittää, mitä laitteita se kysyy minulta tai vain tehdä niin, minulla ei ole sulkea (pääsen eroon siitä) sitä aina?

Ajatuksia?
Old 9 marraskuu 2007, 17:51
Rahoittajien ryhmän

Olen melko varma, että se tarkoittaa sitä, että yksi palaset laitteisto omassa tietokoneessa ei ole kuljettajaa. Se osoittaa tämä viesti käynnistyksen kannustaa voit asentaa kuljettajien tarvitse käyttää sitä, joten se kertoo voit tehdä tämän käyttämällä levyjä, jotka ovat voineet olla kanssa laitteisto.

Sinun tarvitsee vain selvittää, mikä osa laitteisto se on, ja laastari sen kanssa oikea ajuri. Aivan varmasti oikein päästä eroon jäänteille vanhan kuljettaja, ennen kuin asennat uuden, muuten saatat saada jopa pahempia ongelmia.

Toivottavasti saat sen toimimaan, onnea!

"Jos et pysty vakuuttamaan heitä, sekoittaa ne!"
Old 9 marraskuu 2007, 18:10
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Unettomuus View Post
Olen melko varma, että se tarkoittaa sitä, että yksi palaset laitteisto omassa tietokoneessa ei ole kuljettajaa. Se osoittaa tämä viesti käynnistyksen kannustaa voit asentaa kuljettajien tarvitse käyttää sitä, joten se kertoo voit tehdä tämän käyttämällä levyjä, jotka ovat voineet olla kanssa laitteisto.

Sinun tarvitsee vain selvittää, mikä osa laitteisto se on, ja laastari sen kanssa oikea ajuri. Aivan varmasti oikein päästä eroon jäänteille vanhan kuljettaja, ennen kuin asennat uuden, muuten saatat saada jopa pahempia ongelmia.

Toivottavasti saat sen toimimaan, onnea!
Kiitos vastauksesta.

Ya - että on ongelmia Minulla on - en tiedä, mitä laitteisto viesti viittaa. Minulla ei todellakaan ole paljon tausta tietokoneisiin muita kuin käytät sitä säännöllisesti ja asennat outoa ohjelmisto siellä ja täällä. Mutta totean, että voin yleensä seuraa ja saada ympäri "tietokone maailmassa" kunnossa.
Se on hyvä neuvo varmistaa I päästä eroon myös "jäänteet" - olen ollut sille tielle.

Onko helppo tapa selvittää, mikä laitteisto viesti viittaavat? Jos mielestäni pois Voisin vain saada levy ja laastari on kuljettajan - oikeus?

Lisää ajatuksia?
Old 9 marraskuu 2007, 18:36
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Kona1984hawaii View Post
Se on hyvä neuvo varmistaa I päästä eroon myös "jäänteet" - olen ollut sille tielle.
Joten olen ystäväni, joten olen * ravistelee päätä *

No, mikä oli tämän Leadtek asia te käytätte? Oletan, se oli jotain tekemistä DVD-poltin? En ole aivan varma, onko DVD Polttimien / toimijat tarvitsevat ajurit, mutta ehkä se on syyllinen.

Luultavasti paras lähettää järjestelmän laitteisto, joten voi olla onnea sisällä tietokoneellesi.

Old 9 marraskuu 2007, 23:23
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Unettomuus View Post
Joten olen ystäväni, joten olen * ravistelee päätä *

No, mikä oli tämän Leadtek asia te käytätte? Oletan, se oli jotain tekemistä DVD-poltin? En ole aivan varma, onko DVD Polttimien / toimijat tarvitsevat ajurit, mutta ehkä se on syyllinen.

Luultavasti paras lähettää järjestelmän laitteisto, joten voi olla onnea sisällä tietokoneellesi.
Sorry - Olin poissa minun pc jonkin aikaa.

Voinko post my system hardware helposti ilman läpi kaikki levyt?
Old 9 marraskuu 2007, 23:41
Rahoittajien ryhmän

En tarkalleen tiedä, onko tapa tehdä ... todennäköisesti parhaiten juuri käytä Diag toiminto ... En ole koskaan käyttänyt sitä ennen so I'll olla mitään apua. Vain löydettävä tapa saada laitteistosta ja sen jälkeen takaisin tänne.

Pahoillaan!

Old 10 marraskuu 2007, 01:08
Rahoittajien ryhmän

Sain sen selvitettävä kiitos.
Katsoin minun laiteohjaimia ja siellä oli ongelma minun PVR ohjelmisto joten uninstalled ja asentaa ohjelmistoa. I don't get että "viesti" enää, mutta kaukosäädin TV ei wwork nyt GRRRRRRRR!
Olen kokeillut muutamia asioita kuten korvaa paristot ja irrottamalla ja kytkemällä kauko kaapelin takana minun pc. Vielä mitään.

Olen tarkistanut laitteen ohjaimen ominaisuuksia Oma tietokone, ja se sanoo, se toimi.
Voi - hyvin - en voi elää ilman kaukosäädintä, mutta toisaalta se on luultavasti jotain yksinkertaista ja sen pitäisi toimia.

Any ideas
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.