![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Alleen in de laatste week of zo heb ik de boodschap ... Nieuwe hardware gevonden Dit bericht wordt gevraagd me te installeren "Onbekend" hardware met discs die zijn gekomen met deze hardware. Ik heb geen idee wat dit is mij vraagt om te installeren. Maar ik heb proberen te herinstalleren sommige Leadtek software vorige week nadat ik had problemen (Ik bleef steeds een bericht dat een bibliotheek bestand (dll?) Ontbrak) toen ik probeerde om de Leadtek programma (het creëren van dvd / editing software). Nu elke keer dat ik "opstarten" Ik krijg de "nieuwe hardware gevonden" bericht. Is er een manier waarop ik kan achterhalen wat de hardware is het de vraag over of gewoon maken zodat ik niet te dicht (get rid of it) it out iedere keer? Thoughts? |
|
| |||
| |||
| Ik ben vrij zeker dat het betekent dat een van de stukjes van de hardware in uw computer beschikt niet over een chauffeur. Het zal dit bericht bij het opstarten aan te moedigen u aan de installatie van de stuurprogramma's nodig om het te gebruiken, dat is waarom zij vertelt u dit te doen door gebruik te maken van schijven die kunnen zijn met de hardware. U hoeft alleen maar om erachter te komen welke hardware het is, en patch it up met de juiste driver. Net zeker goed te ontdoen van de resten van de oude driver te installeren voordat u de nieuwe, anders kon je nog slechter problemen. Hoop dat je het werk, good luck!
__________________ "Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!" |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ya - dat is de moeite Ik heb - ik weet niet hoe hard het bericht wordt verwezen. Ik ben niet echt een veel achtergrondinformatie op andere computers dan met behulp van het regelmatig en installeren van de oneven software hier en daar. Maar, dat gezegd, ik kan meestal volgen richtingen en stapt rond in "computer wereld" oke. Dat is goed advies om ervoor te zorgen dat ik verlost van de "restanten" - Ik heb die weg. Is er een eenvoudige manier om erachter te komen welke hardware het bericht verwijst naar? Als ik vind dat dat kon ik gewoon de disc en de pleister in de driver - toch? Meer ideeën? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Nou, wat was dit Leadtek ding dat je gebruikt? Ik veronderstel dat hij iets te maken met uw dvd-brander? Ik ben niet helemaal zeker of DVD-branders / spelers moeten de bestuurders, maar misschien is het de boosdoener. Waarschijnlijk het beste om uw systeem hardware, dus we kunnen een goed geluk in uw computer.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Kan ik mijn systeem hardware gemakkelijk zonder te kijken door middel van al mijn schijven? |
|
| |||
| |||
| Ik niet precies weet wanneer er een manier ... waarschijnlijk het beste om alleen gebruik maken van de diag-functie ... Ik heb nooit gebruikt voordat ik je niet helpen. Gewoon een manier vinden om uw hardware en post terug. Sorry!
|
| |||
| |||
| Ik heb het opgelost dank. Ik keek op mijn device drivers en er was een probleem met mijn PVR-software, zodat ik verwijderd en vervolgens de installatie van de software. Krijg ik niet dat "de boodschap" meer, maar mijn afstandsbediening voor de tv niet wwork nu GRRRRRRRR! Ik heb geprobeerd een paar dingen, zoals het vervangen van de batterijen en los-en inpluggen van de remote-kabel aan de achterkant van mijn pc. Nog niets. Ik heb het apparaat gecontroleerd controller in de eigenschappen van mijn computer en hij zegt dat het werkt. Oh - goed - Ik kan leven zonder de afstandsbediening, maar nogmaals het is waarschijnlijk iets eenvoudigs en het zou moeten werken. Any ideas |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Safely Remove Hardware Foutbericht | Bubba | Algemeen Hardware Chat | 5 | 30 mei 2009 15:07 |
| Startup Application Help - Plaats een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows | Sasstraliss | Windows besturingssystemen | 1 | 4 mei 2009 09:52 |
| Opstarten Bericht | stefanooh6 | Virus, spyware & Security | 1 | 15 nov 2008 18:27 |
| Foutmelding bij opstarten | deedee68 | Virus, spyware & Security | 1 | 14e sep 2008 08:34 |
| NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten | Julez | Windows besturingssystemen | 3 | 6 mei 2008 04:30 |
| Thread Tools | |
| |