![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys
Jeg har været opgradering som en sindssyg det sidste stykke tid, at få ting så tænker sit ingen god og jeg dont kende hvad man skal sætte sig på at være ærlig. I havnt fik en anelse, for der er altid noget, der generer mig, når jeg får den post, jeg altid bitching om noget ![]() Min nuværende CPU / GPU er Q6600 & HD4850 Jeg har alle mine overarbejdstimer øre sparet op, og jeg nu tænker på at gå med en anden combo. Det er, hvad jeg tænker på at få Gainward GTX260 http://www.novatech.co.uk/novatech/specpage.html?GW-265 & For CPU, går i stå i mellem en E8500, Q8200/3/4 & Q9300 / 4 Må yous tror, det ville være værd at gå fra min nuværende combo til dette kort, og en af disse processorer? Am primært søger at opgradere, så jeg kan spille Arma II på max indstillinger Jeg kunne stoppe alle denne opgradering og går alle ud på en I7 og måske GTX295, men det er langt over mit budget ![]() Den HD4850 jeg har kun haft et par måneder, og jeg gjorde ikke rigtig se nogen forskel mellem 9600GT jeg havde, og dette HD4850 jeg har nu, endnu sine godt at vide, at dens formål at være hurtigere end et 9800GTX forlader alle benchmarks ud af dette, vildt klogt i set ingen forskel fra dem, men i baenk kan du se en enorm såkaldte fordel. Am bekymrede incase Jeg får 260GTX derefter finder ud af, at det isnt noget bedre end en HD4850 CPU-Jeg har den Q6600 selv om det kan OC bedre end Q8200, den Q8200 er langt nyere tech med behandlingslogik ned til 45nm som ville kinda sætte mig af, at en, måske den Q8400 ville bedre. Så måske Q9300 / 4 Quad, kunne være et godt valg? Den eneste duel kernen jeg vil tænke på at få er E8500, men ville det være at tage et skridt tilbage fra min Q6600? Sorry for lange indlæg, håber nogen kan gøre mig op cos I cant Jeg giver om, at Hilsen Mit system: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ok din CPU er fint makker, at grafikkortet ser godt ud, hvad er du planlægger at gøre med det spil HI MID LOW rækkevidde? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Am søger at køre Arma II på max indstillinger, eller meget tæt på den. Mener De, at de Q6600 er ok I kan prøve det første, og hvis det håndtag og jeg kunne ikke engang brug for denne opgradering.Meget fristende at gå for de nyere Quad, de 9300 anyways Intel gøre ved, hvordan man forvirre folk ![]() skål |
|
| |||
| |||
| Hey ozzie makker, og ingen problemer med det svar BUD godt med, hvad jeg kan se din CPU og resten af dit system er helt fint at køre ArmaII PÅ max indstillinger, men jeg vil reccommened, at du køber dette følgende grafikkort med min erfaring kan Følgende kort x 2 i Bridge PCI-E er alt hvad du behøver for at køre HD gaming> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Jeg har følgende kort (enkelt) i min pc og kører cod4 alt på max uden bremse eller tab af FPS. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hehe ![]() Kortet jeg har atm er HD4850 og havde tænkt på at ændre det til GTX260, ya mener jeg bør eller bare holde HD4850 COD4 ingen problemer med fps, men Arma II er mægtige tungt på CPU / GPU Jeg mener ligesom HD4850, men jeg er ikke vil wow! hvis ya vide, hvad jeg mener. Dens kæmper i FSX også |
|
| |||
| |||
| Hmm Hvis det er stuggling atm kunne du forsøge at 2 af dem på broen det dobbelte af det par, Disse er ret gode kort, min ven, for den pris, men jeg dont HD spillet så hvis du virkelig ønsker at få Max grafik ud af din maskine du vil skulle dyrere kort bridged. Jeg håber, jeg har været en form for hjælp Ozzie held og lykke! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det ville være endnu billigere måde at komme til det samme punkt ![]() Men mine andre PCI-E slot er kun 4x eller 8x, tror, det ville betyde kun en HD4850 ville være kører på 4 eller 8, og den anden på 16x. Jeg tror, at jeg set i manualen, hvis jeg gør brug af 2. PCI-E slot derefter 16x slot vil derefter blive 4 eller 8 såvel, så dobbelt slag lol. Stor pris på din mening Berty & velkommen til Computer Juice! Mange tak |
|
| |||
| |||
| Ja jeg kan se dit problem nu ozzie, og derefter, hvis du kun har 1x16 slot så ville jeg gå med at sælge nuværende kortet eller holde det for reservedele, og så købe en bedre mere Top udgangen grafikkort. |
|
| |||
| |||
| Yeah mand Dets leder den måde anyhows, Well GTX260 det er.Håber, at det løber vi lidt bedre og al være glad nok ved det. Jeg har en billig form for HD4850 så måske Thats hvorfor jeg ikke kan se sit fulde potentiale ![]() hilsen |
|
| |||
| |||
| Har ikke du fik ATI en makker? |