![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei jätkät
Olen ollut parantamisen kuten hullu viimeksi aikaa saada tavaraa sitten ajattelu sen ole hyvä ja i dont tiedä mitä laskeutua oltava rehellisiä. I havnt sai aavistustakaan, koska siellä on aina jotakin, joka häiritsee minua, kun saan kohteen olen aina bitching jotain ![]() Oma nykyinen CPU / GPU on Q6600 & HD4850 Minulla on kaikki ylityö penniä tallennettu asti ja olen nyt ajatellut menee toisen yhdistelmäruudun. Tämä on mitä ajattelen saada Gainward GTX260 http://www.novatech.co.uk/novatech/specpage.html?GW-265 & Varten CPU, olen juuttunut välillä E8500, Q8200/3/4 & Q9300 / 4 Onko yous sitä mieltä, että olisi syytä siirrytään nykyisen yhdistelmäruudussa tämän kortin ja yksi näistä prosessorit? Tarkoitan lähinnä HAKU päivittää, jotta voin pelata Arma II max asetukset Voisin lopettaa kaikki tämän edistäminen ja mennä ulos joka i7 ja ehkä GTX295, mutta se on tapa yli oma budjetti ![]() The HD4850 i on ollut vain muutaman kuukauden ja i didnt todellakin paljon eroa 9600GT i ollut ja tämän HD4850 olen nyt vielä sen hyvin tietää, että sen tarkoituksena on olla nopeampi kuin 9800GTX jättää kaikki vertailuarvot tässä, peli viisasta i nähnyt mitään eroa niistä, mutta penkki testit näet valtava ns etu. Olen huolissani incase saan 260GTX sitten todeta, että se isnt yhtään paremmin kuin HD4850 Suoritintehon i on Q6600 vaikka se voi OC parempi kuin Q8200, että Q8200 on huomattavasti uudempi tech käsittelyyn alas 45nm mikä kinda laittoivat minut pois, että yksi, ehkä Q8400 paremmin. Sitten ehkä Q9300 / 4 Quad, voisi olla hyvä valinta? Ainoa duel ydin i ajattelisi siitä, miten on E8500, mutta se olisi ottaa askel taaksepäin minun Q6600? Sorry for kauan postitse toivoa joku voi tehdä mielestäni jopa cos i cant Annan tästä Terveisin My System: Fred
|
|
| |||
| |||
| Ok suorittimen on hienoa mateuutteet, että näytönohjain näyttää hyvältä, mitä aiotte tehdä sille pelaamista HI MID LOW valikoima? |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Am HAKU suorittaa Arma II max asetuksia tai hyvin lähellä sitä. Oletteko sitä mieltä, että Q6600 on ok Saan kokeilla sitä ensin ja jos se käsittelee hyvin i ei välttämättä edes tarvitse tätä päivitystä.Erittäin houkuttelevaa mennä uudempaa Quad, että 9300 anyways Intel eivät tiedä, kuinka hämmentää ihmisiä ![]() hurraa |
|
| |||
| |||
| Hei ozzie mateuutteet, eikä ongelma vastauksen alkuunsa hyvin siihen, mitä näen suorittimen ja muu järjestelmä on hyvä suorittaa ArmaII ON max asetukset mutta haluaisin reccommened että olet ostanut tämän seuraavasti näytönohjain, ja kokemukseni mukaan seuraavat kortin x 2 Bridge PCI-E on sinun tarvitse käynnistää HD pelaamista> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Minulla on seuraava kortti (single) minun pc ja käynnissä cod4 kaikki max ilman hidastaa tai menettäminen FPS. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Hehe ![]() Kortin olen atm on HD4850 ja on ajatellut vaihtaa sen GTX260, ya mielestäni pitäisi tai vain pitää HD4850 COD4 ei ole ongelma fps, mutta Arma II on mahtava paljon CPU / GPU En kuten HD4850, mutta en aio wow! jos ya tiedätte mitä tarkoitan. Sen kamppailee vuonna FSX liian |
|
| |||
| |||
| Hmm. Jos se on stuggling atm voit kokeilla 2 niistä sillan kaksinkertainen paria, Nämä ovat varsin hyvät kortit ystäväni on hinta, mutta I dont HD peli joten jos haluat saada Max grafiikka pois koneen sinulla olisi kalliimpaa kortit kuilu. Toivon, että olen ollut jonkinlaista apua Ozzie onnea! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Se olisi jopa halvempi tapa päästä sama kohta ![]() Olen kuitenkin muiden PCI-E-korttipaikka on vain 4x tai 8x, Ajattele että merkitsisi vain yksi HD4850 olisi käynnissä 4 tai 8 ja toinen 16x. Taisin nähdä käsin, jos i hyödyntää 2. PCI-E slot sitten 16x slot jälkeen tulee 4 tai 8 samoin, joten kaksinkertainen isku lol. Paljon mieltä Berty & tervetuloa Computer Juice! Paljon kiitoksia |
|
| |||
| |||
| Niin näen ongelman nyt ozzie, myös silloin, jos olet vain 1x16 slot sitten menisin myymisen nykyisen kortin tai pitää sitä varaosia, ja sitten ostaa parempaa enemmän Top loppuun näytönohjaimen. |
|
| |||
| |||
| Joo mies Sen HAKU että tapa anyhows, No GTX260 se on.Hope se on meillä vähän paremmin ja al mielellään riitä tähän. Minulla on halpa laji HD4850 joten ehkä thats miksi en näe sen täyden potentiaalin ![]() terveisin |
|
| |||
| |||
| Havent sinulla ATI yksi kaveri? |