mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Nieuwe hardware - opwaarderen Like Crazy

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2009, 10:39
Donor Groep

Default Nieuwe hardware - opwaarderen Like Crazy

Hi guys

Ik heb opwaardering dit laatste als een gek, terwijl je spullen dan denken zijn geen goede en i dont know what to vestigen op om eerlijk te zijn. Havnt Ik heb een idee, want er is altijd wel iets dat mij na dat ik het item, ben altijd kutwijven over iets

Mijn huidige CPU / GPU is Q6600 & HD4850

Ik heb al mijn overuren penningen gespaard en ik ben nu denken te gaan met een andere combo.

Dit is wat ik denk aan je

Gainward GTX260
http://www.novatech.co.uk/novatech/specpage.html?GW-265

& Voor de cpu, ben vast in tussen een E8500, Q8200/3/4 & Q9300 / 4

Doen jullie denken dat het zou de moeite waard het verplaatsen van mijn huidige combo op deze kaart en een van deze processors?

Ben vooral op zoek te upgraden, zodat ik kan spelen Arma II op max instellingen

Ik zou eind dit alles upgraden en ga alles op een I7 en misschien GTX295, maar dat is veel meer dan mijn budget

De HD4850 Ik heb alleen een paar maanden en i didnt echt veel verschil tussen de 9600GT i had en deze HD4850 heb ik nu, maar toch zijn goed wetende dat zijn bedoeld om sneller dan een 9800GTX verlaten de benchmarks van dit spel wijs ik gezien geen verschil van hen, maar in de bench tests zie je een enorme zogenaamde voordeel.

Maak me zorgen Incase ik 260GTX dan vinden dat het isnt beter dan een HD4850

De cpu heb ik de Q6600 ook al kan OC beter dan de Q8200, de Q8200 is veel nieuwere tech met verwerking tot 45nm die kinda me uit dat een, misschien de Q8400 zou beter zijn. Dan is misschien de Q9300 / 4 Quad, kan een goede keuze?

Het enige duel core zou ik denken over het al is de E8500, maar zou dat een stap terug van mijn Q6600?

Sorry voor de lange post, hoop dat iemand kan mijn ogen tot cos i cant Ik geef op dat

Groeten

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 25 juni 2009, 10:51
Donor Groep

Ok uw CPU is prima stuurman, dat de grafische kaart ziet er goed uit wat bent u van plan te doen met het gaming HI MID LOW bereik?
Old 25 juni 2009, 10:56
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrberty View Post
Ok uw CPU is prima stuurman, dat de grafische kaart ziet er goed uit wat bent u van plan te doen met het gaming HI MID LOW bereik?
Berty Hoi, bedankt voor het antwoord

Ben op zoek te lopen Arma II op max instellingen of zeer dicht bij het. Denkt u dat de Q6600 is ok Ik kan proberen het in de eerste plaats en als het goed behandelt ik misschien zelfs niet nodig deze upgrade.

Erg verleidelijk om te kiezen voor de nieuwere Quad, de 9300 Anyways

Intel weet hoe te verwarren mensen

sante
Old 25 juni 2009, 11:28
Donor Groep

He Ozzie stuurman, en er geen probleem over het antwoord knoppen goed aan bij wat ik kan je CPU en de rest van uw systeem is absoluut goed te lopen ArmaII OP max instellingen maar ik zou reccommened die u koopt dit volgende grafische kaart, met mijn ervaring de volgende kaart x 2 in Bridge PCI-E is alles wat je moet draaien HD gaming> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Ik heb de volgende kaart (enkel) in mijn pc en draait CoD4 allen op max zonder vertraging of verlies van de FOD.
Old 25 juni 2009, 11:41
Donor Groep

Citaat:
He Ozzie stuurman, en er geen probleem over het antwoord knoppen goed aan bij wat ik kan je CPU en de rest van uw systeem is absoluut goed te lopen ArmaII OP max instellingen maar ik zou reccommened die u koopt dit volgende grafische kaart, met mijn ervaring de volgende kaart x 2 in Bridge PCI-E is alles wat je moet draaien HD gaming> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Ik heb de volgende kaart (enkel) in mijn pc en draait CoD4 allen op max zonder vertraging of verlies van de FOD.

Hehe

De kaart heb ik atm is de HD4850 en dacht aan veranderen dat de GTX260, ya think I moet of gewoon houden HD4850

CoD4 geen probleem met fps, maar Arma II is machtig zwaar op de CPU / GPU

Ik ben net als de HD4850, maar ben niet gaan wow! Als je weet wat ik bedoel. Haar worstelen in FSX te
Old 25 juni 2009, 11:52
Donor Groep

Hmm Als het stuggling atm je zou kunnen proberen 2 van hen op de brug twee keer het paar, Dat zijn heel goede kaarten mijn vriend voor de prijs maar ik dont HD spel dus als je echt wilt krijgen het Max graphics uit uw machine die u zou moeten duurdere kaarten overbrugd. Ik hoop dat ik zijn een soort van hulp Ozzie good luck!
Old 25 juni 2009, 12:08
Donor Groep

Citaat:
Hmm Als het stuggling atm je zou kunnen proberen 2 van hen op de brug twee keer het paar, Dat zijn heel goede kaarten mijn vriend voor de prijs maar ik dont HD spel dus als je echt wilt krijgen het Max graphics uit uw machine die u zou moeten duurdere kaarten overbrugd. Ik hoop dat ik zijn een soort van hulp Ozzie good luck!
Ja, HD4850s samen zou doen de truc te Dat zou zelfs goedkopere manier om hetzelfde punt

Maar mijn andere PCI-E slot is slechts 4x of 8x, Denk je dat zou betekenen dat slechts een HD4850 zou worden uitgevoerd op 4 of 8 en de andere op 16x. Ik denk dat ik gezien in de handleiding, als ik gebruik maken van de 2e PCI-E 16x slots vervolgens de sleuf wordt dan 4 of 8 en dus dubbele klap lol.

Veel waardering voor uw mening Berty & welkom op Computer Juice!

Many thanks
Old 25 juni 2009, 12:10
Donor Groep

Ja ik zie het probleem nu Ozzie, goed dan als je alleen 1x16 slot zou ik verder gaan met het verkopen van de huidige kaart of houden voor reserveonderdelen, en dan koop je een beter meer Top end grafische kaart.
Old 25 juni 2009, 12:35
Donor Groep

Yeah man Zoekt haar op die manier anyhows, GTX260 Nou het is.

Hoop dat we wat beter loopt en al gelukkig genoeg bij. Ik heb een goedkope soort HD4850 dus misschien thats waarom ik niet zien van zijn volledige potentieel

groeten
Old 25 juni 2009, 12:48
Donor Groep

Havent je de ATI een mate?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Crazy Frambozenjam Mieren? duskmon10 Algemeen Hardware Chat 13 29 jun 2009 14:06
PC vertraging & pop-ups duiken mr. gek! slijm Virus, spyware & Security 26 12 okt 2008 10:47
Hardware upgrade - compatibiliteit Skyhook Algemeen Hardware Chat 4 6 dec 2007 11:40
Doen mensen gek op veilingen? mcbee Off Topic Discussie 4 30 aug 2007 15:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.