mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

New Hardware - Oppgradering Like Crazy

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2009, 10:39
Donor Group

Default New Hardware - Oppgradering Like Crazy

Hei folkens

Jeg har vært oppgradering som gal denne siste stund, får ting så tenker de ikke godt og jeg dont vite hva å avgjøre om å være ærlig. Jeg havnt fått en ledetråd, fordi det er alltid noe som plager meg når jeg får varen, am alltid bitching om noe

Min nåværende CPU / GPU er Q6600 & HD4850

Jeg har alle mine overtid pennies lagret opp og jeg er nå tenker på å gå med en annen kombinasjonsboksen.

Dette er hva som er tenkt til å få

Gainward GTX260
http://www.novatech.co.uk/novatech/specpage.html?GW-265

Og for CPU, am stuck mellom en E8500, Q8200/3/4 & Q9300 / 4

Har yous mener det kan være verdt å gå fra min nåværende kombinasjonsboksen til dette kortet, og en av disse prosessorene?

Am hovedsakelig ønsker å oppgradere slik at jeg kan spille Arma II på max innstillinger

Jeg kunne avslutte dette oppgraderer og går alle ut på en i7 og kanskje GTX295, men det er måten over mitt budsjett

Den HD4850 Jeg har bare hatt et par måneder og jeg gjorde ikke egentlig se mye forskjell mellom 9600GT hadde jeg og dette HD4850 jeg har nå, men det godt å vite at de er ment å være raskere enn et 9800GTX forlate alle tester ut av dette spillet klok jeg sett ingen forskjell fra dem, men på benken tester kan du se en stor såkalt fordel.

Am bekymret incase jeg får 260GTX deretter at det isnt noe bedre enn en HD4850

CPU jeg har Q6600 selv om det kan OC bedre enn Q8200, den Q8200 er mye nyere tech med behandlingen ned til 45nm som ville ganske satt meg som en, kanskje det Q8400 ville bedre. Så kanskje det Q9300 / 4 Quad, kunne være et godt valg?

Den eneste duell core jeg ville tenke på å få den E8500, men ville det være å ta et skritt tilbake fra min Q6600?

Sorry for lang post, håper noen kan gjøre meg opp cos i skrånende Jeg gir på dette

Hilsen

Min System: Fred

Prosessor (er):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Hovedkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-minne:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (er):
WD 250 GB 16MB
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Cooling:
Xigmatek Dark Knight
Nettverk / Internett:
3,6 Mbps ADSL
Skjerm (er):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 25 juni 2009, 10:51
Donor Group

Ok CPU er fin kompis, at grafikkortet ser bra ut hva du planlegger å gjøre med den gaming HI MID LOW rekkevidde?
Old 25 juni 2009, 10:56
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by mrberty View Post
Ok CPU er fin kompis, at grafikkortet ser bra ut hva du planlegger å gjøre med den gaming HI MID LOW rekkevidde?
Hi Berty, takk for svar

Er ser å kjøre Arma II på maks innstillinger eller svært nær den. Tror du Q6600 er ok Jeg kan prøve det ut først, og hvis den håndterer godt jeg kunne ikke engang trenger denne oppgraderingen.

Veldig fristende å gå for den nyere Quad, den 9300 anyways

Intel vet hvordan å forvirre folk

skål
Old 25 juni 2009, 11:28
Donor Group

Hei Ozzi kompis og ikke noe problem om svar bud godt med hva jeg kan se din CPU og resten av systemet er helt greit å kjøre ArmaII på høyeste innstillinger, men jeg ville reccommened du kjøpe dette følgende grafikkort, med min erfaring i Følgende kort x 2 i Bridge PCI-E er alt du trenger for å kjøre HD gaming> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Jeg har følgende kort (single) i min pc og kjøre cod4 alle på maks uten tregere eller tap av FPS.
Old 25 juni 2009, 11:41
Donor Group

Sitat:
Hei Ozzi kompis og ikke noe problem om svar bud godt med hva jeg kan se din CPU og resten av systemet er helt greit å kjøre ArmaII på høyeste innstillinger, men jeg ville reccommened du kjøpe dette følgende grafikkort, med min erfaring i Følgende kort x 2 i Bridge PCI-E er alt du trenger for å kjøre HD gaming> www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-168-AS&groupid=701&catid=56&subcat = Jeg har følgende kort (single) i min pc og kjøre cod4 alle på maks uten tregere eller tap av FPS.

Hehe

Kortet jeg har minibank er HD4850 og tenkte på å endre det til GTX260, ya mener jeg bør eller bare holde HD4850

COD4 ingen problem med FPS, men Arma II er mektig tungt på CPU / GPU

Jeg liker HD4850, men jeg ikke tenkt wow! hvis dere vet hva jeg mener. Its sliter i FSX too
Old 25 juni 2009, 11:52
Donor Group

Hmm Hvis det er stuggling minibank kan du prøve med 2 av dem på broen dobbelte paret Disse er ganske bra kort min venn til prisen, men jeg dont HD spillet så hvis du virkelig ønsker å få Max grafikk ut av maskinen du trenger dyrere kort Brokoblet. Jeg håper jeg har noen slags hjelp Ozzi good luck!
Old 25 juni 2009, 12:08
Donor Group

Sitat:
Hmm Hvis det er stuggling minibank kan du prøve med 2 av dem på broen dobbelte paret Disse er ganske bra kort min venn til prisen, men jeg dont HD spillet så hvis du virkelig ønsker å få Max grafikk ut av maskinen du trenger dyrere kort Brokoblet. Jeg håper jeg har noen slags hjelp Ozzi good luck!
Ja, HD4850s sammen ville gjøre knep for Det ville vært enda billigere måte å få til det samme punktet

Men mitt andre PCI-E slot er bare 4x eller 8x, Think som ville bety bare én HD4850 skulle publiseres på 4 eller 8 og den andre på 16x. Jeg tror jeg sett i bruksanvisningen, hvis jeg gjør bruk av 2dre PCI-E slot deretter 16x sporet vil da bli 4 eller 8 så vel, så dobbelt slag lol.

Mange setter pris på visning Berty & velkommen til Computer Juice!

Mange takk
Old 25 juni 2009, 12:10
Donor Group

Ja, jeg kan se problemet nå Ozzi, vel så hvis du har bare 1x16 sporet da jeg ville gå med å selge nåværende kort eller holde den for reservedeler, og deretter kjøpe en bedre mer Top end grafikkort.
Old 25 juni 2009, 12:35
Donor Group

Ja mann Sin jakt på den måten anyhows, Well GTX260 det er.

Håper det går vi litt bedre og al gjerne nok til det. Jeg har en billig form for HD4850 så kanskje dvs hvorfor jeg ikke ser sitt fulle potensial

hilsen
Old 25 juni 2009, 12:48
Donor Group

Har ikke du fikk ATI en kompis?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Crazy bringebær maur? duskmon10 General Hardware Chat 13 29 juni 2009 14:06
PC slowdown & pop up dykking mr gal! slim Virus, spionprogrammer og sikkerhet 26 12 oktober 2008 10:47
Hardware oppgradering - kompatibilitet Skyhook General Hardware Chat 4 6 desember 2007 11:40
Har folk gå gale på auksjoner? mcbee Av Emne Diskusjon 4 30 august 2007 15:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.