![]() |
|
| |||
| |||
| Så dybest ive havde denne samme computer til omkring 1 og et halvt år nu, tænke på, at det var ikke, at god Da jeg først fik den alligevel, og im bare spørge, om jeg skal købe masser af nye komponenter og gøre dette til en bedre, eller starte helt forfra og opbygge en selv, eller måske bare købe en premade en ... Min nuværende specs; Mobo - Intel (R) 82801FB Ultra ATA Storage 2651 CPU - Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.06GHz (2 CPU's) Grafikkort - NVIDIA GeForce 6200 LE 128MB RAM - 1024MB (1Gig) HDD - 160GB interne harddisk (Ikke sikker på, hvad gør) De komponenter ive plukket at opgradere til; CPU -- Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2.66GHz 4M delt L2 Cache LGA 775 Processor Grafikkort - Leadtek PX8800GT 512MB Standard GeForce 8800GT 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 HDCP Ready SLI Understøttede Video Card RAM - Noget inden regionen 2-4GB Ved Vejen - Im kører Windows XP, ive fået at vide, at Vista sluger RAM gerne helvede, så jeg lige troede, at jeg skal fortælle jer det. Så hvad gør du fyre tror, opgraderinger eller nye præ-bygget computer eller bygge en helt fra bunden? Tak på forhånd .. |
|
| |||
| |||
| Type afhænger af, hvad du vil bruge den til ... Jeg kan ikke hjælpe meget, men jeg forventer alle, der kan være i stand til at give bedre rådgivning, hvis de vidste, hvad du vil gøre med det. :) |
|
| |||
| |||
| Ja, det nok bedst at fortælle os, hvad du skal bruge computeren, og så kan vi regne det ud derfra.
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
|
| |||
| |||
| Gaming meste, Photoshop, Sony Vegas Video Studio, noget, der kan indlæse temmelig hurtig åbning stuff .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overvejer din citerede brug, jeg vil anbefale en ny konstruktion. Selv i XP photoshop er ram og båndbredde sultne og eventuelle opgraderinger til din nuværende opsætning ikke ville gøre det retfærdighed, når du tage hensyn til omkostningerne. Old tech på nye priser, er stadig omkring prisen på nye teknologier på grund af markedet er så lille, for det. Så sælgere kan komme væk oplade et præmie. Hvis du byttes CPU'en til E6850 (medmindre du har planer om oc'ing) og fik 2GB af 1066mhz ram. Matchede alt dette til en 20-22 "skærm, så du har en killer udgangspunkt for enhver ansøgning.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer låse op, selv efter at erstatte dele | lotty26 | General Hardware Chat | 1 | 15 juni 2009 18:29 |
| Jeg har brug for hjælp Vælge Dele til Gaming Computer | iHatton | General Hardware Chat | 16 | 7 juni 2009 12:14 |
| Behov stor hjælp på Opgradering Computer Dele! | Dantzeil | General Hardware Chat | 12 | 7 marts 2009 21:12 |
| Computer dele | gmcomputerservices | General Hardware Chat | 10 | 18th Dec 2008 06:48 |
| Computer dele | Ta1da | General Hardware Chat | 7 | 7 juli 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |