![]() |
|
| |||
| |||
| Dus eigenlijk ive had dezelfde computer voor ongeveer 1 en een half jaar nu, in gedachten houden dat hij wasnt dat goede Toen ik voor het eerst kreeg het toch, en im just me af of ik moet kopen, veel nieuwe onderdelen en maken dit een beter, of beginnen vanaf nul en bouwen een mijzelf, of misschien gewoon kopen een premade een ... Mijn huidige specs; Mobo - Intel (R) 82801FB Ultra ATA Storage 2651 CPU - Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.06GHz (2 CPU's) Graphics Card - NVIDIA GeForce 6200 LE 128MB RAM - 1024MB (1Gig) HDD - 160GB Internal Hard Drive (Niet zeker van wat make) De componenten ive geplukt om te upgraden naar; CPU -- Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2,66 4M gedeelde L2-cache LGA 775 Processor Graphics Card - Leadtek PX8800GT 512MB Standaard GeForce 8800GT 512MB 256-bit GDDR3 PCI-Express 2.0 HDCP Ready SLI Ondersteunde Video Card RAM - Iets in de regio van 2-4GB By The Way - Im met Windows XP, ive is verteld dat Vista zwaluwen RAM als de hel, dus ik dacht ik moet zeggen jullie dat. Dus wat doen jullie denken, upgrades of nieuwe vooraf gebouwde computer of bouwen van een kras? Thanks in advance .. |
|
| |||
| |||
| Soort afhankelijk wat je wilt gebruiken voor ... Ik kan niet veel helpen, maar ik verwacht dat iedereen die kan zou kunnen geven beter advies als ze wisten wat u gaat doen met haar. :) |
|
| |||
| |||
| Ja, zijn waarschijnlijk het beste om ons te vertellen wat u met uw computer, en dan komen we er wel uit daar.
__________________ "Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!" |
|
| |||
| |||
| Gaming meestal, Photoshop, Sony Vegas Video Studio, iets dat kan belasting vrij snel opening van zaken .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gezien uw genoteerd gebruik, ik zou aanraden een nieuwe te bouwen. Zelfs in XP photoshop is ram en bandbreedte honger en eventuele toekomstige upgrades voor uw huidige configuratie niet zou doen wanneer je de rechter rekening houden met de kosten. Oud-tech, op nieuwe prijzen, is nog steeds rond de prijs van nieuwe technologie toe te schrijven aan de markt zo klein is. Dus de verkopers kunnen wegkomen opladen van een premie. Als je de CPU verwisseld voor een E6850 (tenzij u van plan bent oc'ing) en kreeg 2GB ram van 1066MHz. Matched dat alles op een 20-22 "volgen, dan zou je een moordenaar bouwen voor elke toepassing.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer lock up zelfs na vervanging van onderdelen | lotty26 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 15 jun 2009 18:29 |
| I Need Help Delen kiezen voor een Gaming Computer | iHatton | Algemeen Hardware Chat | 16 | De 7 juni 2009 12:14 |
| Need Help GROOT op opwaarderen Computer Parts! | Dantzeil | Algemeen Hardware Chat | 12 | De 7 maart 2009 21:12 |
| Computer onderdelen | gmcomputerservices | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 dec 2008 06:48 |
| Computer onderdelen | Ta1da | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 7 juli 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |