![]() |
|
| |||
| |||
| Så utgangspunktet Ive hadde samme datamaskin for ca 1 og et halvt år nå, husk at det var ikke så bra når jeg først fikk den likevel, og im bare lurer på om jeg bør kjøpe mange nye komponenter og gjør dette til en bedre eller starte fra bunnen av og lage en selv, eller kanskje bare kjøpe en forhåndslagde en ... Min nåværende spesifikasjoner; Mobo - Intel (R) 82801FB Ultra ATA Storage 2651 CPU - Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.06GHz (2 CPU's) Graphics Card - NVIDIA GeForce 6200 LE 128 MB RAM - 1024MB (1Gig) HDD - 160 GB intern harddisk (Ikke sikker på hva gjør) Komponentene Ive valgte å oppgradere til; CPU -- Intel Core 2 Duo E6750 Conroe 2,66 4M delt L2 Cache LGA 775 prosessor Graphics Card - Leadtek PX8800GT 512MB Standard GeForce 8800GT 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 HDCP Ready SLI Støttede Video Card RAM - Noe innen regionen 2-4GB By The Way - Im kjører Windows XP, Ive blitt fortalt at Vista swallows RAM som faen, så jeg tenkte jeg skulle fortelle dere det. Så hva gjør dere tror, oppgraderinger eller nye pre-innebygd datamaskin eller bygge en fra scratch? Takk på forhånd .. |
|
| |||
| |||
| Type avhenger hva du vil bruke den for ... Jeg kan ikke hjelpe mye, men jeg forventer at alle som kan være i stand til å gi bedre råd om de visste hva du skulle gjøre med den. :) |
|
| |||
| |||
| Ja, det trolig best å fortelle oss hva du skal bruke datamaskinen på, og vi kan jobbe ut fra det.
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem, forvirre dem!" |
|
| |||
| |||
| Gaming meste, Photoshop, Sony Vegas Video Studio, noe som kan lastes ganske rask åpning ting .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tatt i betraktning den sitert bruk, jeg vil anbefale en ny bygge. Selv i XP photoshop er ram og båndbredde sulten og eventuelle fremtidige oppgraderinger for din nåværende oppsett ville ikke gjøre det rettferdighet når du tar hensyn til pris. Old tech på nye priser, er likevel prisen av ny teknologi på grunn av markedet blir så liten for det. Så selgere kan få vekk lade en premie. Hvis du byttet CPU på en E6850 (med mindre du planlegger å oc'ing) og fikk 2GB med 1066MHz ram. Matchet alle som til en 20-22 "skjerm, så du vil ha en drapsmann bygge på noe program.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen låser seg selv etter å erstatte deler | lotty26 | General Hardware Chat | 1 | 15 juni 2009 18:29 |
| Jeg trenger hjelp til valg av deler til en Gaming Computer | iHatton | General Hardware Chat | 16 | 7 juni 2009 12:14 |
| Trenger stor hjelp på Upgrading Computer Deler! | Dantzeil | General Hardware Chat | 12 | 7 mars 2009 21:12 |
| Computer deler | gmcomputerservices | General Hardware Chat | 10 | 18 desember 2008 06:48 |
| Computer deler | Ta1da | General Hardware Chat | 7 | 7 juli 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |