![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Etsin uutta kaikki yhdessä tulostimen eli se on tulostus, kopiointi ja skannaus. Oma budjetti on nousta  £ 200. Tällä hetkellä minulla on melko vanha HP, ja olen sitä mieltä, sen aika uudistaa sitä. On niin paljon siellä on vaikea tietää, mikä yksi valinta! Jos on mitään neuvoja tiedossanne Olisin kiitollinen kuulla sitä! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Have a näyttävät dabs.com perämies tai ebuyer.
| |||
| |||
| Olen aivan halunnut HP pyydyksiä, erityisesti all-in-One-ratkaisuja. Meillä vanha HP PSC1355, että tekee hyvää työtä skannauksen ja tulostusta, ja sillä on kortinlukijalla rakennettu yhden kosketuksen valokuva tulosteita. Hyvä vähän pakkia ja ei liian kallista, vaikka tosin tarvikkeet eivät ole halpoja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lazer Printer vs. mustesuihkukirjoitin? | settoogo | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 3. Maaliskuu 2009 22:54 |
| Dell 720-tulostimen virhesanoma Määritetty kirjoitin moniter on unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 30 Sep 2008 05:02 |
| Printer Vahingolliset tulostimen portti. OHJE | peter kalastaja | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 4th Jun 2008 06:49 |
| Tarvitsetko uuden tulostimen ... | craiig | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 4. toukokuuta 2008 04:39 |
| Printer | Tinkerbell | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 16 | 28. marraskuu 2007 15:00 |
| Thread Tools | |
| |