![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He, Ik ben op zoek naar een nieuwe all in one printer zin moet hebben printen, kopiëren en scannen. Mijn budget is allesbehalve tot Ã, Â £ 200. Op het moment heb ik een nogal oude HP een en ik denk dat de tijd te verlengen. Er is zo veel daar is het moeilijk te weten wat voor een te kiezen! Als er een advies van u weet ik zou dankbaar te horen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje op dabs.com mate of op ebuyer.
| |||
| |||
| Ik heel graag de HP vistuig, met name het all-in-een oplossingen. We hebben een oude HP PSC1355 dat heeft een goede baan van het scannen en printen, en heeft een kaartlezer ingebouwd voor een touch foto afdrukken. Goede beetje kit en was niet al te duur, en zeker de verbruiksartikelen zijn niet goedkoop. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lazer Printer vs inkjetprinter? | settoogo | Digital Imaging & Printers | 3 | De 3 maart 2009 22:54 |
| Dell 720 printer met foutbericht De opgegeven printer moniter is UNKOWN | themadpanda1989 | Digital Imaging & Printers | 8 | 30e sep 2008 05:02 |
| Printer beschadigen printerpoort. HELP | peter de visser | Digital Imaging & Printers | 0 | De 4 juni 2008 06:49 |
| Nood aan een nieuwe printer ... | craiig | Digital Imaging & Printers | 3 | De 4 mei 2008 04:39 |
| Printer | Tinkerbell | Netwerken, modems & VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| Thread Tools | |
| |