![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ser etter et nytt i ett skriveren betydning det må ha utskrift, kopiering og skanning. Budsjettet mitt er alt opp til Ã, Â £ 200. For øyeblikket har jeg en heller gamle HP en og jeg tror det på tide å fornye den. Det er så mange der ute er det vanskelig å vite hvor en skal velge! Hvis det er noen råd du vet om jeg ville være takknemlig for å høre det! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt på dabs.com kompis eller på ebuyer.
| |||
| |||
| Jeg ganske likt HP utstyr, særlig alt-i-ett-løsninger. Vi har en gammel HP PSC1355 som gjør en god jobb med skanning og utskrift, og har en kortleser innebygd på en touch foto utskrifter. God bit av settet og var ikke altfor dyre, men admittedly av forbruksvarer er ikke billig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lazer skriverinstallasjon g. blekkskriver? | settoogo | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 3 mars 2009 22:54 |
| Dell 720 skriveren med feilmelding Den angitte skriveren moniter er unkown | themadpanda1989 | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 30nde sep 2008 05:02 |
| Printer skadelige skriverporten. HJELP | Peter fiskeren | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 4 juni 2008 06:49 |
| Trenger du en ny skriver ... | craiig | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 4 mai 2008 04:39 |
| Skriver | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 16 | 28 nov 2007 15:00 |
| Thread Tools | |
| |