![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, jeg har bygget en ny computer, men det virker ikke. Jeg ved ikke, hvad årsagen til problemet er. Det er min første opbygge så der er en lille chance for, at noget blev gjort forkert, men jeg tror, jeg gjorde alt rigtigt. Min dele (bare for at tydeliggøre, alle dele er nyt-fra newegg):
Core 2 Duo e8400 DFi bloodiron xfx 8800gts Seagate 320 GB HD 4x1gb 677 afgørende ballistix ram tuniq tårn 700w thermaltake PSU Alt beføjelser for en meget kort tid, så det slukkes, og cyklussen gentages. Jeg hører ingen bipper. Jeg formode noget at være doa, men ikke engang kan finde ud af hvad det er. Statistik: -Alle tilfælde fans arbejde. -Alle LED lyser arbejde. -GPU fan værker. -Bundkort lys er tændt. -Dvd-drev værker (åbner) -CPU fan værker. *** Jeg har prøvet: -Nulstilling bundkortet -Realigning CPU'en og hsf Strammere alle kabler, og sørg for alt er tilsluttet korrekt -Reseating CPU'en -Fjernelse HDD, DVD-drev, alle på nær 1 ram stick -Manuelt tænde computeren med en skruetrækker for at undgå en afbryderknappen kort Please hjælp mig med alle mulige løsninger. Jeg tror, at jeg har indskrænket den til enten PSU, GPU eller CPU. Venligst oplyse mig om, hvilken del er det så jeg kan få en udskiftning inden for den tilladte tid. Tak på forhånd. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|||
|
Nej, de overvåger ikke vise noget.
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du adgang til et andet grafikkort derefter at forsøge?
Jeg kan se du er i USA og det er sent. Prøv at sove på det og har en anden gå i morges. Disse problemer er som regel noget triviel, men hvis du er træt, vil du ikke se det!
|
|||
|
|||
|
Nå, ikke i øjeblikket. Tror De GPU'en er problemet? Ventilatoren på det spins og der er ingen konstant bip, der ikke kommer på, når jeg afmonterer det. Grunden til, at skærmen ikke bliver til at vise bios skyldes (måske jeg ikke gøre denne del klar) - Computeren slukker efter ca 3 sekunder og derefter genstarter selv. Det holder "forsøger at tænde" indtil jeg slå det fra.
Jeg tror jeg vil få søvn, men jeg har været fejlfinding i et stykke tid, så jeg tror ikke, at sove om det vil hjælpe mig ... :) Men jeg vil tage dine råd. Forhåbentlig når jeg vågner jeg vil modtage svar med nogle idéer, der vil arbejde. Også i morgen min vista kommer, så jeg ville gerne have den klar: / |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ja, den manglende nogen advarsel, når du afmonterer blæseren er bekymrende. Hvad vil det gøre, når du fjerner grafikkortet og opstart?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dumt spørgsmål måske, men som Mike sagde ofte er det en simpel ting:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det er ikke GPU'en. Det er højst sandsynligt den PSU, eventuelt bundkortet, antages at være CPU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil prøve en anden PSU, en af de skinner ikke kan give komponenter nok magt.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ville det betyde, at den PSU er defekt. Jeg mener det er 700w ...
|