![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on rakennettu uutta tietokonetta, mutta se ei toimi. En tiedä, mikä ongelma on. Se on ensimmäinen rakentaa niin on olemassa pieni mahdollisuus, että jotain on tehty väärin, mutta uskon, tein kaiken oikein. Oma osat (vain selventää, kaikki osat ovat uusia-from newegg): Core 2 duo e8400 DFi bloodiron xfx 8800gts Seagate 320GB hd 4x1gb 677 Crucial Ballistix ram tuniq torni 700w Thermaltake PSU Kaikki toimivaltuudet, on hyvin lyhyt aika, se sammuu, ja sykli toistuu. En kuule mitään piippausta. Olen epäillä jotain on doa, mutta ei voi edes tajuta, mitä se on. Stats: -Kaikki tapauksessa fanit työtä. -Kaikki LED-valot toimi. -GPU tuuletin toimii. -Emolevy merkkivalo palaa. -DVD-asema toimii (avautuu) -CPU tuuletin toimii. *** Olen yrittänyt: -Nollaus emolevyn -Selventämään suorittimen ja HSF -Tiukennetaan kaikki kaapelit ja varmista, kaikki on kytketty kunnolla -Reseating suoritintehon -Removing HDD, DVD-asema, kaikki paitsi 1 ram kiinni -Käsinlastattavat kytkentä tietokoneeseen ruuvitaltan välttää virtapainikkeen lyhyen Ole hyvä ja auta minua mahdollisia ratkaisuja. Uskon, että olen rajoittanut sen joko PSU, GPU tai suoritinta. Ole hyvä ja neuvoo minua, joista osa on niin voin saada korvaaminen on sallittua aikaa. Kiitos jo etukäteen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Ei, monitori ei näytä mitään. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla pääsy toisen näytönohjaimen sitten kokeilla? Mielestäni olet USA: ssa ja se on myöhäistä. Kokeile nukkumismahdollisuudet sitä ja on toinen mennä aamulla. Nämä ongelmat ovat yleensä jotain triviaalia, mutta jos olet väsynyt et näe sitä!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| No, ei tällä hetkellä. Oletteko sitä mieltä, että GPU on ongelma? Tuulettimen se pyörii eikä ole vakio piippaus, joka ei tule, kun irrota se. Syy siihen, miksi seurata ei saa näyttää bios on, koska (ehkä en tee tätä osaa selvä) - Tietokone sammuu noin 3 sekunnin ajan ja sitten reboots itse. Se pitää "yrittää päälle" kunnes sammutat sen. Oletan, minun pitäisi saada nukkua, mutta olen ollut vianetsintä jonkin aikaa, joten en usko, univaikeudet, se auttaa minua ... :) Olen kuitenkin niin ota neuvoja. Toivottavasti kun heräät aion saada vastauksia joitakin ideoita, jotka toimivat. Myös huomenna minun näköala on tulossa niin halusin saada sen valmiiksi: / |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kyllä, ei ole varoitus, kun irrota puhallin on huolestuttavaa. Mitä tehdä, kun olet poistanut näytönohjain ja käynnistysvaiheen?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Silly kysymyksiä ehkä, mutta kuten Mike sanoi usein se on yksinkertainen asia:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole GPU. Se on todennäköisesti PSU mahdollisesti emolevyn, todennäköisesti ole suorittimen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Haluaisin kokeilla erilaista PSU yksi raiteiltaan ei saa antaa komponenttien tarpeeksi virtaa. |
|
| |||
| |||
| Voisiko tämä tarkoittaa, että PSU on viallinen. En tarkoita sitä, 700w ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| IE ei toimi | Tinkerbell | Web-selaimet ja FTP Clients | 7 | 21. Sep 2008 21:41 |
| USB-2 ei toimi | torana9x | Rautatavaran Chat | 11 | 4. Jan 2008 13:25 |
| VPN Ei Työskentely | mc_blue | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 30th Apr 2007 09:41 |
| Omat CD-ROM ei toimi, apua kiitos? | studiossa. | Drives & Removable Media | 6 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |