![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi, ik heb een nieuwe computer gebouwd, maar het werkt niet. Ik weet niet wat de oorzaak van het probleem is. Het is mijn eerste bouwen zodat er een kleine kans dat er iets verkeerd gedaan, hoewel ik denk dat ik deed alles goed. Mijn onderdelen (net te verduidelijken; alle onderdelen zijn nieuw-uit newegg):
Core 2 Duo e8400 DFI bloodiron XFX 8800GTS Seagate 320GB hd 4x1gb 677 cruciaal Ballistix RAM tuniq toren Thermaltake 700w PSU Alles over de bevoegdheden voor een zeer korte tijd, dan dooft, en de cyclus herhaalt. Ik hoor geen pieptonen. Ik ben iets te vermoeden DOA, maar kan ook niet achterhalen wat het is. Stats: -Alle geval fans werk. -Alle LED licht werk. -GPU ventilator werkt. -Moederbord gaat branden. -DVD-station werkt (geopend) CPU-ventilator werkt. *** Ik heb geprobeerd: -Terugstellen van het moederbord -Realigning de CPU en de HSF -Aanscherping alle kabels, en zet alles correct is aangesloten -Reseating de CPU -Het verwijderen van de vaste schijf, DVD-station, allemaal maar 1 ram-stick -Handmatig draaien op de computer met een schroevendraaier om te voorkomen dat een uit-knop kort Please help me met alle mogelijke oplossingen. Ik denk dat ik beperkt tot de de PSU, GPU of CPU. Gelieve mij adviseren over welk deel het is dus ik kan je een vervanger binnen de toegestane tijd. Ik dank u bij voorbaat. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Nee, de monitor niet wordt weergegeven niets.
|
|
|
|||
|
|||
|
Heeft u toegang tot een andere grafische kaart dan te proberen?
Ik zie je in de VS en het is laat. Probeer slapen op en hebben een andere gaan in de ochtend. Deze problemen worden meestal iets triviaal, maar als je moe bent zul je niet zien!
|
|||
|
|||
|
Nou, niet op dit moment. Bent u van mening dat de GPU is het probleem? De ventilator op spins en er is geen constante pieptoon die komt over als ik haal het. De reden dat de monitor niet naar elkaar bios komt omdat (misschien heb ik niet voor dit onderdeel duidelijk) - De computer wordt uitgeschakeld na ongeveer 3 seconden en dan herstart zelf. Het houdt "probeert aan te zetten" totdat ik het uit te zetten.
Ik denk dat ik moet gaan slapen, maar ik heb het oplossen van problemen voor een tijdje, dus ik denk niet dat het slapen op het zal me helpen ... :) Maar ik neem uw advies. Hopelijk als ik wakker ontvang ik antwoorden met een aantal ideeën die zal werken. Ook morgen mijn Vista komt eraan, dus ik wilde hebben zij klaar: / |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ja, het ontbreken van een waarschuwing wanneer u de stekker uit de ventilator is zorgwekkend. Wat houdt het doen als u de grafische kaart en start-up?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Domme vragen misschien, maar zoals Mike zei vaak is het een eenvoudige zaak:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het is niet de GPU. Het is zeer waarschijnlijk de PSU, mogelijk het moederbord, het onwaarschijnlijk dat de CPU.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zou proberen een ander PSU, een van de rails mag worden dat de onderdelen voldoende stroom.
|
|
|
|||
|
|||
|
Zou dat betekenen dat de PSU is defect. Ik bedoel het is 700w ...
|