mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ikke flere POST bip ...!

Reply

Thread Tools
Old 28 marts 2008, 05:55
Donor-Gruppen

Default Ikke flere POST bip ...!

Ligesom mange mennesker, jeg har for nylig faldet for den fælde af udgifterne gode penge på computer dele men skimping ned på prisen på den PSU. Efter at have læst en hel del stillinger om farerne billig-skate PSU's, jeg besluttede ikke at vente, indtil det var for sent, og få mig en ny lige nu.

Sidste tirsdag, jeg har købt en 600 Watt modulære Arctic med alle fløjter og klokker til at erstatte min £ 16 Ekstra Værdi 500 Watt jeg fik fra ebuyer. De ting installeret bøde kun ... Da den nye PSU er installeret, Jeg får ikke flere POST bip. Jeg har netop tilbringe 2 dage dreje hele mit system op og ned, men jeg kan ikke finde nogen problemer overhovedet ... Polygonen fabrikken kører i øjeblikket som et tog.

Jeg plejer fik et svar, for om noget, men denne gang er jeg på lidt af et tab ...! Jeg har kørt ud af tanken er der på, hvor at se efter alle de stik blev kontrolleret, og alle individuelle dele blev testet i et ekstra system. Temperaturer og blæser hastigheder er spot on ... Jeg er ikke engang sikker på, at er der er et problem på alle ... Alle er i denne situation før?

Cheers:
Chris

Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Hukommelse:
4GB Micron PC-6400 (800 MHz)
Grafikkort (r):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Ombord 7.1 Sound
Harddisk (e):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk drev (r):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Sag / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600 W PSU
Køling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Ombord
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 28 marts 2008, 08:47
Donor-Gruppen

godt, hvis alt fungerer ok så hvorfor bekymre sig sin samme med mineaktioner jeg får ingen bip selvom dens formoder, at betyde en kort eller ingen effekt, en dårlig CPU / MB eller løs periferiudstyr, ive havde ingen probs siden jeg bygget pc'en

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 marts 2008, 10:22
Donor-Gruppen

Tak for din genafspille redden137.

På den ene side du har ret, hvorfor bekymre dig, hvis du kan ikke rigtig finde et problem. På den anden side, hvis din pc er ikke gør noget, er det meningen at gøre, kunne det ikke betyde, at selv om der ikke synes at være et problem der kan stadig somethig går på, at du gik glip af, og som vil bide dig i ryggen det videre forløb? Det var kinda min måde at tænke og grunden til at jeg begyndte at slidbanen. Men det føles meget mere trøst, hvis andre mennesker kan bekræfte de har (eller havde) det samme sker for dem, men ingen større problemer opstod.

Cheers:
Chris
Old 28 marts 2008, 11:51
Donor-Gruppen

Nå havde pc'en bygget i to år nu min Opteron CPU er o / c fra bestanden 1800 til en 2600 min mem er fint som det er GPU som også er lidt o / c og ive havde en crash der var fordi jeg havd to firewalls forårsager en konflikt, bortset fra, at hændelsen ive ingen problemer wotsoever

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.
Old 28 marts 2008, 12:04
Donor-Gruppen

hvis somethings ikke brød derefter don't fix it lol, minen ikke bip enten, ikke for de sidste 4 år, så behøver du ikke bekymre dig makker.
Old 28 marts 2008, 17:33
Donor-Gruppen

Jep ... Jeg ville ikke bekymre enten har jeg haft dette ske, før om et par kasser.

Nogle gange er det $ ods loven, at når du ændrer ting omkring, noget ikke virker bagefter og ofte en komponent vil mislykkes .... i dette tilfælde måske de bittesmå mobo taleren har valgt netop dette tidspunkt til at give op spøgelse og blande tingene for dig.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 29 marts 2008, 05:57
Donor-Gruppen

Normalt når jeg sætte noget sammen igen igen Jeg fik dele venstre ... Ikke ting mangler ...

Hvorom alting er, som sagt, er det en trøst at vide, at jeg ikke er alene i verden med dette "problem".

Som for ikke at fastsætte noget, der ikke er i stykker, jeg er helt enig. Men disse var, hvad jeg kalder "forebyggende foranstaltninger". Leeds, der skal gøres fra tid til anden, hvis du vil holde dit system i form.

Cheers:
Chris
Old 29 marts 2008, 08:05
Donor-Gruppen

^ _ ^ Når jeg tager ting fra hinanden især motorer jeg altid tilbage med mindst en bolt eller spændskive lmao
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
BIOS Beep - No Network. Davida50000 Networking, Modemer & VoIP 10 22 august 2009 15:53
1 langt bip og 8 Kort Beeps (Need Help): '( blubla Grafikkort & Monitors 9 1 august 2009 10:08
Et langt bip ..... Shorty1973 General Hardware Chat 2 21. dec 2008 04:20
Sige noget om de arbejdede før yours Mike0001 Off Topic Discussion 35 25 november 2008 15:54
* Post * gaza14 General Hardware Chat 2 21. mar 2008 15:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.