![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals veel mensen heb ik onlangs gestorven voor de val van de uitgaven goed geld op computer onderdelen, maar skimping op de prijs van de PSU. Na het lezen van nogal wat berichten over de gevaren van goedkope-skate PSU's, heb ik besloten niet te wachten tot het te laat was en krijg ik een nieuwe nu.
Afgelopen dinsdag, kocht ik een 600 Watt modulaire Noordpoolgebied met alle fluitjes en belletjes in de plaats van mijn £ 16 extra waarde 500 Watt Ik heb uit ebuyer. Het ding geïnstalleerd geldboete alleen ... Sinds de nieuwe PSU is geïnstalleerd, I'm not getting any more POST pieptoon. Ik heb zojuist besteden 2 dagen draaien mijn hele systeem ondersteboven maar ik kan geen enkel probleem ... De polygoon fabriek is momenteel draait als een trein. Ik heb meestal een antwoord voor ongeveer alles wat maar deze keer ben ik op een beetje een verlies ...! Ik ben uitgeput van het idee van waar te kijken nadat alle aansluitingen zijn gecontroleerd en alle losse onderdelen werden getest in een reserve systeem. Temperaturen en ventilator snelheden zijn plek op ... Ik ben niet eens zeker is er een probleem is bij alle ... Iedereen is in deze situatie voor? Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed als alles goed werkt waarom dan zorgen zijn hetzelfde met de mijne krijg ik geen pieptonen hoewel haar veronderstel verstaan een korte, of geen macht, een slechte CPU / MB, of losse randapparatuur, ive had geen probs want ik bouwde de PC
| |||
| |||
| Bedankt voor je replay redden137. Aan de ene kant je hebt gelijk, waarom zorgen als je niet echt een probleem. Aan de andere kant, als uw computer niet doet wat het moet doen, zou dat niet betekenen dat, hoewel er niet lijkt te zijn van een probleem er nog steeds somethig gaande dat je gemist en dat zal bijten in de rug verderop in de lijn? Dat was een beetje mijn manier van denken en de reden waarom ik begon het loopvlak. Maar het voelt veel troost als andere mensen kunnen bevestigen dat ze hebben (of hadden) hetzelfde gebeurt er met hen, maar geen grote problemen voorgedaan. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Nou had de pc gebouwd voor twee jaar nu mijn Opteron cpu is o / c uit voorraad 1800 tot een 2600 mijn mem is prima als de GPU die ook iets o / c en ive had een crash was, omdat ik havd twee firewalls veroorzaken een conflict afgezien van dat incident ive geen problemen wotsoever
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| indien nog wat niet brak dan niet repareren lol, de mijne niet pieptoon ofwel, niet voor de laatste 4 jaar dus maak je geen zorgen mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ... Ik wil niet bang zijn, ik heb er gebeuren voordat deze op een paar dozen.
Soms is het $ ods recht, dat wanneer u een andere dingen rond, iets wat niet werkt en daarna vaak een onderdeel zal falen .... in dit geval misschien de kleine mobo spreker heeft ervoor gekozen deze precieze tijd te geven de geest en verwarren dingen voor je. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Meestal als ik iets terug en weer kreeg ik delen links ... Niet dingen mist ... ![]() ![]() ![]() Hoe dan ook, zoals gezegd, het is geruststellend te weten dat ik ben niet de enige in de wereld met dit "probleem". Wat niet tot vaststelling van iets dat niet is gebroken, ik ben het volledig eens. Echter, deze zijn wat ik noem een "preventieve maatregelen". Leeds gedaan worden van tijd tot tijd als je wilt houden van uw systeem in vorm. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| ^ _ ^ Als ik dingen uit elkaar bijzonder motoren Ik ben altijd met ten minste een bout of wasmachine lmao |