mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ingen flere POST pip ...!

Reply

Thread Tools
Old 28th Mar 2008, 05:55
Donor Group

Som mange folk, jeg har nylig gått for fangst av utgifter gode penger på datamaskinen deler men skimping ned på prisen på PSU. Etter å ha lest mange innlegg om farene ved billig-skate PSU har jeg bestemt meg for ikke å vente til det var for sent, og få meg en ny en nå.

Tirsdag kjøpte jeg et 600 watt modulær Arctic med alle plystre og klokkene for å erstatte mitt £ 16 Extra Verdi 500 watt jeg fikk fra ebuyer. Saken installert fine bare ... Siden den nye PSU er installert, er jeg ikke får mer POST pip. Jeg har bare tilbringer 2 dager snu hele systemet opp-ned, men jeg kan ikke finne noen problemer overhodet ... Polygonet fabrikken kjører for øyeblikket som et tog.

Jeg pleier fikk et svar på om noe men denne gangen jeg er på litt av et tap ...! Jeg har kjørt ut av ideen står på hvor du skal lete etter alle kontaktene ble kontrollert og alle individuelle deler ble testet i en reservedeler systemet. Temperaturer og viftehastighetene er spot on ... Jeg er ikke engang sikker på er det er et problem i det hele tatt ... Alle som er i denne situasjonen før?

Cheers:
Chris

Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-minne:
4GB Micron PC-6400 (800Mhz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Lydkort:
Onboard 7.1 Sound
Harddisk (er):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optisk stasjon (er):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Cooling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Nettverk / Internett:
Onboard
Skjerm (er):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 28th Mar 2008, 08:47
Donor Group

godt hvis alt ok så hvorfor bekymre sine det samme med mine får jeg ikke piper selv om den anta å bety en kort, eller ingen strøm, dårlig CPU / MB eller løs periferiutstyr, Ive hadde ingen probs siden jeg bygget PC

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28th Mar 2008, 10:22
Donor Group

Takk for replay redden137.

På en hånd du rett; hvorfor bekymre deg hvis du ikke kan virkelig finne et problem. På den annen side, dersom PCen ikke gjør noe den skal gjøre, kan det ikke bety at selv om det ikke synes å være et problem det kan fortsatt somethig går på at du savnet og det vil bite deg i ryggen lenger ned linjen? Det var litt min måte å tenke på og grunnen til at jeg startet slitebane. Men det føles mye mer trøstende hvis andre kan bekrefte at de har (eller hadde) samme skjer med dem, men ingen større problemer oppstod.

Cheers:
Chris
Old 28th Mar 2008, 11:51
Donor Group

Vel hadde PCen bygget for to år nå min Opteron CPU er o / c fra lager 1800 til 2600 mine medlemmer er greit så er GPU som også er litt o / c og Ive fikk en krasj som var fordi jeg havd to brannmurer forårsaker en konflikt, bortsett fra at hendelsen Ive ingen problemer wotsoever

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Old 28th Mar 2008, 12:04
Donor Group

hvis somethings ikke brøt deretter ikke fikse det lol, mine ikke pip heller ikke for de siste 4 årene så ikke bekymre deg kompis.
Old 28th Mar 2008, 17:33
Donor Group

Ja ... Jeg ville ikke bekymre heller, jeg har hatt dette skje før på et par bokser.

Noen ganger er det $ ods lov, at når du endrer ting rundt, noe som ikke virker etterpå og ofte en komponent vil mislykkes .... i dette tilfellet kanskje den lille mobo speaker har valgt dette nøyaktig tid til å gi opp ghost og forvirrende ting for deg.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 29 mars 2008, 05:57
Donor Group

Vanligvis når jeg legger noe tilbake sammen igjen fikk jeg deler igjen ... Ikke ting som mangler ...

Uansett, som sagt, det er trøstende å vite at jeg ikke er alene i verden med dette "problemet".

Som om ikke å fikse noe som ikke brøt jeg helt enig. Men disse var det jeg kaller "forebyggende tiltak". Leeds skal gjøres fra tid til annen hvis du vil beholde systemet i form.

Cheers:
Chris
Old 29 mars 2008, 08:05
Donor Group

^ _ ^ Når jeg tar ting fra hverandre særlig motorer jeg alltid igjen med minst en bolt eller vaskemaskin lmao
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.