![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, bedes bære over med mig for im meget nyt til denne og ikke sikker på, om im endog i den rigtige place.my PC plejer start har det ingen effekt vil det på alle og ive vist sig ikke beføjelse suppy.Are der nogen sikringer, der kan muligvis har blæst eller hvad er den potentielle mulige problemer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv udstationering i den almindelige Hardware Forum, som dette er blot for indførelser m8
| |||
| |||
| Flyttet til General Hardware. |
|
| |||
| |||
| Forklare lidt mere, hvad du har prøvet så langt ... dvs hvordan har du vist er det ikke Power Supply? |
|
| |||
| |||
| Jeg havde en strømforsyningen givet mig, at jeg kender arbejder ok og jeg forbundne, at til min pc, og som stadig ikke havde noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tjekke på / af skifte:) det mide b unpluged off bundkortet
| |||
| |||
| Hi Davegbh Fra dit indlæg Jeg kan forstå, at du lige har installeret denne PSU?, Mains er ON?, Mange primærenheder have et skifte på deres ydre overflade, er 20 eller 24 polet strømstikket er sat fast på bundkortet?, Har du fjerne alle komponenter at installere PSU, hvis så har du geninstalleret dem korrekt - værd at kontrollere, når alle strømforsyningskabel er ON, og du engagere start ser du alle lysdioder lyse op på forsiden af din computer? enhver bevægelse i ventilatoren, gør bundkortet har nogen lysdioder?. Den computer, du har installeret denne PSU til, blev det helt virker, før du installerede PSU og hvis du ikke har noget imod at jeg spørger, hvorfor gjorde du ændrer PSU, undskyld så mange spørgsmål, men vi har brug for at vide, hvad der sker, så hjælper kan tilbydes |
|
| |||
| |||
| Lyder som en død Bundkort hvis PSU er afgjort arbejder. |
|
| |||
| |||
| thnx for ur svar fyrene im sikker u kan fortælle im meget nyt til edb, men im forsøger at lære, hvilket ikke er let på min age.The PSU blev givet til mig ved en computer service tekniker, som har sikret mig, at det var ok.The vægafbryderen synes at være forbundet til moderen bord ok og ingen lys komme og der er heller enhver bevægelse fra fan.Can jeg konkludere, at moderen bord er kaput? Davegbh |
|
| |||
| |||
| Når du magten op, går blæseren på PSU køre? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| I've Got nr. Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 11 august 2009 05:54 |
| Computeren vil ikke Tænd | ashaiba | General Hardware Chat | 3 | 4. maj 2009 10:25 |
| Hvor meget magt har jeg brug for min pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Strømforsyninger | 6 | 21. nov 2008 09:47 |
| Hvor meget magt har jeg brug for? | crazyguy | Cases & Strømforsyninger | 19 | 6. okt 2008 13:48 |
| USB-strøm | Eltocliousus | General Hardware Chat | 5 | 23. maj 2008 11:48 |
| Thread Tools | |
| |