![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, please bear with me im erg nieuw op deze en niet zeker of im zelfs in het recht place.my pct wont start het heeft geen macht gaat het helemaal en ive zijn niet de macht suppy.Are er zekeringen dat zou kunnen hebben geblazen of wat zijn de mogelijke problemen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer deze terbeschikkingstelling in het Algemeen Hardware forum, zoals deze is alleen voor Introductions m8
| |||
| |||
| Verplaatst naar Algemeen Hardware. |
|
| |||
| |||
| Leg een beetje meer wat je hebt geprobeerd tot nu toe ... dwz hoe heb je bewezen is het niet de voeding? |
|
| |||
| |||
| Ik had een voeding gegeven aan mij dat ik weet werkt ok en ik aangesloten dat op mijn pc en had nog niets |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleer de aan / van de switch:) het mijt b unpluged uit het moederbord
| |||
| |||
| Hi Davegbh Uit uw bericht begrijp ik dat u zojuist hebt geïnstalleerd PSU?, Mains staat? Veel PSUs hebben een schakelaar op de buitenkant, de 20 of 24 polige stekker stevig is aangesloten bij het moederbord?, Heeft u alle onderdelen het installeren van de PSU, zo ja, heb je ze opnieuw correct - de moeite waard om, wanneer alle netstroom is en u zich beginnen ziet u alle lampjes branden aan de voorzijde van uw computer? een beweging in de koelventilatoren, doet uw moederbord hebben alle lampjes?. De computer die u hebt geïnstalleerd PSU aan was het volle werkdagen voordat u de installatie van de PSU en als je het niet erg vindt me vraagt waarom heeft u de PSU, sorry zoveel vragen, maar we moeten weten wat er gebeurt, zodat hulp kan worden geboden |
|
| |||
| |||
| Klinkt als een dode moederbord als de PSU is zeker werken. |
|
| |||
| |||
| thnx voor ur antwoorden jongens im zeker u kunnen vertellen im zeer nieuw voor computers, maar im proberen te leren, dat is niet makkelijk op mijn age.The PSU werd mij door een computer technicus die mij verzekerd dat het ok.The netspanningsschakelaar lijkt te worden aangesloten op het moederbord ok en geen lichten kom op en noch is er een beweging uit de fan.Can ik concluderen dat de moeder bord is kaput? Davegbh |
|
| |||
| |||
| Wanneer u vermogen op, doet de ventilator op de PSU lopen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I've Got No Power!? | DERYN | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 11 aug 2009 05:54 |
| Computer niet Power over | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 3 | 4 mei 2009 10:25 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig voor mijn pc? (PSU)? | Jules M | Cases & Power Supplies | 6 | 21 nov 2008 09:47 |
| Hoeveel vermogen heb ik nodig? | crazyguy | Cases & Power Supplies | 19 | 6 okt 2008 13:48 |
| USB Power | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 5 | 23 mei 2008 11:48 |
| Thread Tools | |
| |