mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Ingen effekt

Reply

Thread Tools
Old 24th Nov 2007, 18:18
New Member Group

Hallo,
Vennligst vær overbærende med meg for im veldig ny i dette og ikke sikker på om im selv i retten place.my PC wont starte den ikke har strøm skal det i det hele tatt og ive vist sin ikke makten suppy.Are det noen sikringer som kan muligens har blåst eller hva er potensialet mulige problemer.
Old 24th Nov 2007, 18:30
Donor Group

Prøv å legge dette i Generelt Hardware Forum, så dette er bare for Introductions M8

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 24th Nov 2007, 18:40
Moderator Group

Flyttet til Generelt Hardware.

Old 25th Nov 2007, 13:06
Donor Group

Forklar litt mer hva du har prøvd så langt ... dvs. hvordan har du bevist det er ikke strømforsyning?
Old 28th Nov 2007, 04:19
New Member Group

Jeg hadde en strømforsyningsenheten gitt til meg som jeg vet fungerer ok og jeg koblet det til min pc og hadde fortsatt ingenting
Old 28th Nov 2007, 05:13
Donor Group

sjekk på / av-bryteren:) det mite b unpluged av hovedkort

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 28th Nov 2007, 07:49
New Member Group

Hei Davegbh
Fra innlegget Jeg forstår at du nettopp har installert denne PSU?, Mains er SKJER? Mange Acer har en bryter plassert på dens ytre ansiktet, 20 eller 24-pin strømkontakt er koblet riktig til hovedkortet?, Gjorde du fjerne eventuelle komponenter å installere PSU, så hvis du har reinstallert dem riktig - verdt å sjekke, når alt strømnettet strømmen er slått på og du engasjerer starte ser du noen lysdioder lyser opp på forsiden av datamaskinen? enhver bevegelse i kjøleviftene, your Motherboard har noen lysdioder?. Datamaskin du har installert denne PSU til var det fullt arbeid før du installerte PSU, og hvis du ikke har noe imot meg spørre hvorfor du endrer PSU, beklager så mange spørsmål, men vi trenger å vite hva som skjer slik at hjelp kan tilbys
Old 28 november 2007, 09:29
Banned Group

Høres ut som en død Motherboard dersom PSU er definitivt fungerer.
Old 29 november 2007, 04:01
New Member Group

thnx for ur svar fyrene im sikker u kan fortelle im veldig nytt for databehandling, men im prøver å lære, som ikke er lett for meg age.The psu ble gitt til meg av en datamaskin servicetekniker som forsikret meg om at det var OK strømbryteren synes å være koblet til hovedkortet ok og ingen lys kommer på og heller er det noen bevegelse fra fan.Can jeg konkludere med at hovedkortet er kaput?
Davegbh
Old 29th Nov 2007, 04:16
Donor Group

Når du slår opp, ikke viften på PSU kjøre?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.