![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Vennligst vær overbærende med meg for im veldig ny i dette og ikke sikker på om im selv i retten place.my PC wont starte den ikke har strøm skal det i det hele tatt og ive vist sin ikke makten suppy.Are det noen sikringer som kan muligens har blåst eller hva er potensialet mulige problemer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å legge dette i Generelt Hardware Forum, så dette er bare for Introductions M8
| |||
| |||
| Flyttet til Generelt Hardware. |
|
| |||
| |||
| Forklar litt mer hva du har prøvd så langt ... dvs. hvordan har du bevist det er ikke strømforsyning? |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en strømforsyningsenheten gitt til meg som jeg vet fungerer ok og jeg koblet det til min pc og hadde fortsatt ingenting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjekk på / av-bryteren:) det mite b unpluged av hovedkort
| |||
| |||
| Hei Davegbh Fra innlegget Jeg forstår at du nettopp har installert denne PSU?, Mains er SKJER? Mange Acer har en bryter plassert på dens ytre ansiktet, 20 eller 24-pin strømkontakt er koblet riktig til hovedkortet?, Gjorde du fjerne eventuelle komponenter å installere PSU, så hvis du har reinstallert dem riktig - verdt å sjekke, når alt strømnettet strømmen er slått på og du engasjerer starte ser du noen lysdioder lyser opp på forsiden av datamaskinen? enhver bevegelse i kjøleviftene, your Motherboard har noen lysdioder?. Datamaskin du har installert denne PSU til var det fullt arbeid før du installerte PSU, og hvis du ikke har noe imot meg spørre hvorfor du endrer PSU, beklager så mange spørsmål, men vi trenger å vite hva som skjer slik at hjelp kan tilbys |
|
| |||
| |||
| Høres ut som en død Motherboard dersom PSU er definitivt fungerer. |
|
| |||
| |||
| thnx for ur svar fyrene im sikker u kan fortelle im veldig nytt for databehandling, men im prøver å lære, som ikke er lett for meg age.The psu ble gitt til meg av en datamaskin servicetekniker som forsikret meg om at det var OK strømbryteren synes å være koblet til hovedkortet ok og ingen lys kommer på og heller er det noen bevegelse fra fan.Can jeg konkludere med at hovedkortet er kaput? Davegbh |
|
| |||
| |||
| Når du slår opp, ikke viften på PSU kjøre? |