mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

No Video inngang

Reply

Thread Tools
Old 31 august 2007, 12:22
New Member Group

Default No Video inngang

Strømknappen på tårnet mitt har vært litt temperamentsfull for sent - får stakk etc men ingen store probs. Det gradvis verre den andre dagen og hørtes ikke helt rett på å starte opp. Min sønn ønsket å åpne den opp - først og fremst å sortere strømknappen, mens de gjør så jeg bestemte meg for å fjerne noen av de tykke lag med støv som hadde samlet seg. Når du prøver å starte datamaskinen på skjermen forblir blank bortsett fra meldingen "NO VIDEO INPUT". Ikke sikker på om jeg forstyrret noe mens du fjerner støv eller koblet til strømknappen (Det er nå verre så jeg kan fortsatt slå på strømmen, men måtte fjerne stikkontakten på baksiden av tårnet for å slå det av) Eventuelle hjelpe ville være veldig mye verdsatt som jeg ikke har peiling når det gjelder denne typen ting!
Old 31 august 2007, 15:07
Administrator Group

Default No Video inngang

Sørg for at alle legger på kortene blir skjøvet inn i deres
relevant
plasser.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Guitar skriving helvete Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 16 januar 2008 17:24
Hei ... Jeg har kommet trenger innspill. redplane58 Presenter deg selv her 6 16 nov 2007 07:15
Ny datamaskin, Need Input TheBeacon187 General Hardware Chat 4 2dre sep 2007 13:58
Hallo! Jeg vet ingenting når det gjelder datamaskiner-Jeg trenger innspill! lun General Software Chat 12 7 mai 2007 12:28
Spill PS2 med laptop bruker s-video inngang port SethuS General Hardware Chat 6 10 mars 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.