![]() |
|
| |||
| |||
| Strømknappen på tårnet mitt har vært litt temperamentsfull for sent - får stakk etc men ingen store probs. Det gradvis verre den andre dagen og hørtes ikke helt rett på å starte opp. Min sønn ønsket å åpne den opp - først og fremst å sortere strømknappen, mens de gjør så jeg bestemte meg for å fjerne noen av de tykke lag med støv som hadde samlet seg. Når du prøver å starte datamaskinen på skjermen forblir blank bortsett fra meldingen "NO VIDEO INPUT". Ikke sikker på om jeg forstyrret noe mens du fjerner støv eller koblet til strømknappen (Det er nå verre så jeg kan fortsatt slå på strømmen, men måtte fjerne stikkontakten på baksiden av tårnet for å slå det av) Eventuelle hjelpe ville være veldig mye verdsatt som jeg ikke har peiling når det gjelder denne typen ting! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sørg for at alle legger på kortene blir skjøvet inn i deres
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Guitar skriving | helvete | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 16 januar 2008 17:24 |
| Hei ... Jeg har kommet trenger innspill. | redplane58 | Presenter deg selv her | 6 | 16 nov 2007 07:15 |
| Ny datamaskin, Need Input | TheBeacon187 | General Hardware Chat | 4 | 2dre sep 2007 13:58 |
| Hallo! Jeg vet ingenting når det gjelder datamaskiner-Jeg trenger innspill! | lun | General Software Chat | 12 | 7 mai 2007 12:28 |
| Spill PS2 med laptop bruker s-video inngang port | SethuS | General Hardware Chat | 6 | 10 mars 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |