![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle
Min bror har en smule problemer med hans HP Pavilion. De specs er, tror jeg: Pentium D, clocking på 2.6Ghz ATI 128MB Card nogle beskrivelse 1GB RAM etc etc Han kører XP Home. Computeren kører fint bortset fra, når han havde været på det 30mins eller så det begynder whirring som en god 'en. Gerne, virkelig højt. Han er en ivrig WOW fan, og det normalt starter efter en halv time til at spille det. Det behøver ikke vare længere end 2-3mins men så skal det regelmæssigt gør det hver 10mins efter denne. Det har kun 1 120mm fan tror jeg, så det måske over opvarmning eller summat? Cheers guys for nogen henvisninger til løsningen af dette .... Sam Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være en af de fans nok.
| |||
| |||
| Ja, jeg var ret sikker på, at det var fan spiller op. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep sandsynligvis når grafikkort varmes op ventilatoren har at gøre mere arbejde, eller måske blæseren på CPU
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, kunne ikke være mere enig. Er han holde PC støv gratis? Som en ophobning af støv kan have en indflydelse.
|
| |||
| |||
| Ahh, ikke tænke på det. Kan være nødvendigt at give det en ren. |
|
| |||
| |||
| Malerpensel bygge en behandling. |
|
| |||
| |||
| en ren en? |
|
| |||
| |||
| lol, nope en af dem, at du har glemt at rengøre og er beliggende i stå i en maling pot
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Beskidt jo bedre! |