![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo allemaal
Mijn broer heeft een beetje moeite met zijn HP Pavilion. De specs zijn, denk ik: Pentium D, kloksnelheid op 2.6Ghz ATI 128Mb Card beschrijving van een aantal 1GB RAM etc etc Hij draait XP Home. De computer draait prima behalve als hij was op 30 minuten of zo het begint whirring als een goede 'en. Zoals, echt hard. Hij is een enthousiast WOW fan en hij begint meestal na een half uur spelen dat. Het duurt niet langer dan 2-3mins maar het regelmatig doet het elke 10mins daarna. Zij heeft slechts 1 120mm fan Ik denk dus misschien over verwarming of summat? Cheers jongens voor eventuele aanwijzingen in het oplossen van deze .... Sam Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het wordt een van de fans waarschijnlijk.
| |||
| |||
| Ja, ik was pretty sure it was de ventilator playing up. Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep het meest waarschijnlijk wanneer de grafische kaart verhit de ventilator heeft om meer te doen werken, of misschien is de fan op de CPU
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, kan niet eens meer. Heeft hij houdt de pct stof vrij? Zoals een ophoping van stof kan van invloed zijn.
|
| |||
| |||
| Ahh, geen denken aan dat. Zouden kunnen hebben tot een schone. |
|
| |||
| |||
| Kwast werkt een verrassing. |
|
| |||
| |||
| een schone een? |
|
| |||
| |||
| lol, nee een van degenen die u bent vergeten te reinigen en ligt vast in een verfpot
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Vuiler hoe beter! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Trouble shooting een computer op een netwerk | shocker22 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 12 nov 2008 15:50 |
| Lawaaierige ventilator, geen stof | mrdaveyk | Cases & Power Supplies | 6 | 29 aug 2008 09:49 |
| Noisy computer terwijl downloaden | anthony0005 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 27 apr 2008 12:41 |
| Noisy Maxtor Hard Drive | chip | Drives & Removable Media | 2 | 21 Jan 2008 08:40 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 1e sep 2007 07:07 |
| Thread Tools | |
| |