![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle
Broren min har litt problemer med sin HP Pavilion. Den spesifikasjoner er, tror jeg: Pentium D, clocking på 2.6Ghz ATI 128MB kort til noen beskrivelse 1GB RAM osv. osv. Han kjører XP home. Datamaskinen kjører fint bortsett fra når han hadde vært på det 30mins eller så begynner whirring ut som en god "no. Liker virkelig høyt. Han er en Avid WOW fan og det vanligvis starter etter halvtime med å spille det. Det trenger ikke vare lenger enn 2-3mins men det regelmessig gjør det hver 10mins etter det. Det har bare 1 120mm vifte tror jeg så den kanskje over oppvarming eller summat? Cheers guys for noen tips til å løse dette .... Sam Min System: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer til å bli en av viftene trolig.
| |||
| |||
| Ja, jeg var ganske sikker på at det var fan spille opp. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja mest sannsynlig når grafikkort varmer opp fan må gjøre mer arbeid, eller kanskje det vifte på CPU
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, kunne ikke godtar mer. Har han holde pc støvfritt? Som bygges opp av støv kan ha betydning.
|
| |||
| |||
| Ahh, ikke tenke på det. Kanskje gi den en ren. |
|
| |||
| |||
| Maling penselen fungerer en godbit. |
|
| |||
| |||
| en ren en? |
|
| |||
| |||
| lol, Nope en av de du har glemt å vaske og ligger fast i en maling potten
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Dirtier jo bedre! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trouble shooting en datamaskin i et nettverk | shocker22 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 12 nov 2008 15:50 |
| Noisy Fan, ikke støv | mrdaveyk | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Noisy Computer under nedlasting | anthony0005 | General Hardware Chat | 8 | 27 april 2008 12:41 |
| Noisy MAXTOR Harddisk | chip | Drivere og flyttbare medier | 2 | 21 januar 2008 08:40 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 1ste sep 2007 07:07 |
| Thread Tools | |
| |