![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla
Min bror har lite problem med sin HP Pavilion. Den specs är, tror jag: Pentium D, clocking vid 2.6Ghz ATI 128MB-kort av något slag 1GB RAM etc etc Han kör XP Home. Datorn går bra bortsett från när han hade varit på det 30mins så det börjar snurr som en bra "sv. Precis, riktigt högt. Han är en entusiastisk WOW fläkt, och det börjar vanligtvis efter en halv timme att spela det. Det behöver inte vara längre än 2-3mins men det regelbundet gör det varje 10mins efter det. Det har bara 1 120mm fläkten tror jag så det kanske under uppvärmning eller summat? Skål killar för alla tips till att lösa detta .... Sam Mitt System: Egenbyggda v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ska bli ett av fansen nog.
| |||
| |||
| Ja, jag var ganska säker på att det var fläkten spelar upp. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja troligen när grafikkort värmer upp fläkten har att göra mer arbete, eller kanske fläkten på CPU
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, kunde inte vara mer överens. Håller han hålla st dammfri? Som en ansamling av damm kan ha betydelse.
|
| |||
| |||
| Ahh, inte tänka på det. Kanske måste ge det en ren. |
|
| |||
| |||
| Paint pensel fungerar en behandling. |
|
| |||
| |||
| en ren en? |
|
| |||
| |||
| lol, nope en av dem som du har glömt att rengöra och ligger fast i en FÄRGPYTS
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Smutsigare desto bättre! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Felsökning en dator i ett nätverk | shocker22 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 12 november 2008 15:50 |
| Noisy Fläkt, inte damm | mrdaveyk | Cases & Power Supplies | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Noisy datorn medan Nedladdning | anthony0005 | General Hardware Chat | 8 | 27 april 2008 12:41 |
| Noisy Maxtor hårddisk | chip | Drives & Removable Media | 2 | 21 januari 2008 08:40 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 1:a sep 2007 07:07 |
| Thread Tools | |
| |