![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Min computer gør en masse støj, mens jeg se video's on You Tube. Er dette et tegn på lav hukommelse, og at jeg skal have mere tilgængelig. Please advise. Tak, Anthony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne meget vel være - hvis du har lav hukommelse, vil din computer bruge HDD's side fil mere, og hvis du har en støjende HDD .. Du kan enten få en roligere harddisk eller mere hukommelse. Hvor meget har du nu?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hej, I øjeblikket har 512 MB hukommelse. Tak, Anthony |
|
| |||
| |||
| Nå, vil overveje et par GB hukommelse koster omkring $ 30, som er værd et skud og bør fremskynde ydeevne såvel. Jeg vil også defragmentere harddisken.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Lyder det iratic tikkende? |
|
| |||
| |||
| Nej, det lyder som det er at læse en cd, men endnu højere. Og når jeg pause videoen Jeg ser, det stopper som 10 sekunder senere. Men så starter op igen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Long shot, men har du en cd i DVD-drev? : D Hvis det er tilfældet, tage den ud.
| |||
| |||
| Nej, men tak. |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at have det, lyder det alle de fans er hurtigere? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Støjende blæser, ikke støv | mrdaveyk | Cases & Strømforsyninger | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Noisy Maxtor Harddisk | chip | Drives & flytbare medier | 2 | 21. jan 2008 08:40 |
| Hentning? | hayley | General Software Chat | 8 | 4. sep 2007 07:38 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 1. sep 2007 07:07 |
| Noisy Computer Trouble | slipend | General Hardware Chat | 11 | 8 august 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |