![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Oma tietokone tekee paljon melua, kun näen videon on You Tube. Onko tämä osoitus on vähän muistia ja että minun täytyy olla enemmän saatavilla. Ole hyvä ja neuvoo. Kiitos, Anthony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi hyvin olla - jos sinulla on vähän muistia, tietokone käyttää HDD sivulle tiedosto enemmän, ja jos sinulla on äänekäs HDD .. Voit joko saada hiljaisemman kovalevyn tai enemmän muistia. Paljonko sinulla on nyt?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on tällä hetkellä 512 Mt muistia. Kiitos, Anthony |
|
| |||
| |||
| No, otetaan pari gigatavua muistia maksaa sinulle noin 30 dollaria, että kannattaa laukauksen ja on vauhdittamaan samoin. Haluaisin myös eheyttää kiintolevyn.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Onko se kuulostaa iratic tikittää? |
|
| |||
| |||
| No, se kuulostaa se lukee CD, mutta vielä kovempaa. Ja kun minä keskeyttää videon olen katsomassa, se pysähtyy noin 10 sekunnin kuluttua. Mutta sitten käynnistyy uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Läheskään mutta sinulla on CD-DVD-asema? : D Jos on, ota se pois.
| |||
| |||
| No mutta kiitos. |
|
| |||
| |||
| Minulla oli tämä, se kuulostaa kaikki fanit ovat nopeuttaa? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Noisy Fan, ei pölyä | mrdaveyk | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 29th Aug 2008 09:49 |
| Noisy Maxtor Hard Drive | siru | Drives & Removable Media | 2 | 21. Jan 2008 08:40 |
| Downloading? | Hayley | General Software Chat | 8 | 4. Sep 2007 07:38 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 1. Sep 2007 07:07 |
| Noisy Computer Trouble | slipend | Rautatavaran Chat | 11 | 8. Aug 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |