![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mijn computer maakt veel lawaai terwijl ik video's bekijken op You Tube. Is dit een indicatie van lage geheugen en dat ik moet meer beschikbaar. Please advise. Bedankt, Anthony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan heel goed zijn - als je weinig geheugen hebt, zal uw computer de pagina van de HDD's bestand meer, en als je een lawaaierige harde schijf .. U kunt krijgen een stillere harde schijf of meer geheugen. Hoeveel heb je nu?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb op dit moment 512 MB geheugen. Bedankt, Anthony |
|
| |||
| |||
| Nou, zal het overwegen van een paar GB geheugen kost je ongeveer 30 dollar, dat is de moeite waard een schot en moeten versnellen de prestaties ook. Ik zou ook defragmenteren van de harde schijf.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Is het geluid van iratic tikken? |
|
| |||
| |||
| Nee, het klinkt alsof het een CD's lezen, maar ook harder. En toen ik onderbreek de video I'm watching, het stopt als 10 seconden later. Maar dan begint weer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Long shot, maar heb je een cd in de DVD-schijf? : D Als dat zo is, neem het uit.
| |||
| |||
| Neen, maar bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ik gebruikte om dit hebben, klinkt het net als alle andere fans te versnellen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lawaaierige ventilator, geen stof | mrdaveyk | Cases & Power Supplies | 6 | 29 aug 2008 09:49 |
| Noisy Maxtor Hard Drive | chip | Drives & Removable Media | 2 | 21 Jan 2008 08:40 |
| Downloaden? | Hayley | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 4e sep 2007 07:38 |
| Noisy Laptop | xkaylx | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 1e sep 2007 07:07 |
| Noisy Computer Trouble | slipend | Algemeen Hardware Chat | 11 | De 8 augustus 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |