![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Datamaskinen lager mye støy, mens jeg se videoen på You Tube. Er dette en indikasjon på lite minne, og at jeg må ha mer tilgjengelig. Vennligst informer. Takk, Anthony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan meget vel være - hvis du har lite minne, vil datamaskinen bruke harddisker side arkiv mer, og hvis du har en støyende harddisk .. Du kan enten få en roligere harddisk eller mer minne. Hvor mye har du nå?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har for tiden 512 MB minne. Takk, Anthony |
|
| |||
| |||
| Vel, vurderer et par GB minne koste deg rundt 30 dollar, som er verdt et skudd, og bør fremskynde ytelse også. Jeg vil også defragmentere harddisken.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Betyr det høres ut som iratic tikkende? |
|
| |||
| |||
| Nei, det høres ut som det er å lese en CD, men enda høyere. Og når jeg stopper videoen jeg ser, stopper det gjerne 10 sekunder senere. Men starter så opp igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Long shot men, har du en CD i DVD-stasjonen? : D Hvis ja, ta det ut.
| |||
| |||
| Nei, men takk. |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å ha dette, det høres det ut som alle viftene påskynde? |